۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹

جانی دپ با چهره جدیدش به چین می‌رود

جانی دپ با چهره جدیدش به چین می‌رود

جانی دپ با فیلم «برتری» همزمان در سینماهای آمریکا و چین روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «برتری» فیلم دلهره‌آوری درباره هوش مصنوعی محصولی از کمپانی آلکون و دی.ام.جی چین همزمان در بزرگترین بازارهای سینمای جهان یعنی آمریکا و چین به نمایش در می‌آید.

این فیلم که 18 آوریل برای اکران آن تعیین شده تنها در چین به صورت سه بعدی نمایش داده می شود.

فیلم علمی تخیلی «برتری» با همکاری کمپانی دی ام جی که یک کمپانی چینی است تهیه شده و کمپانی برادران وارنر از تهیه کنندگان آمریکایی آن است.

فیلم «مرد آهنی 3» هم با همکاری همین کمپانی چینی ساخته شد و در سال 2013 در چین و آمریکا همزمان به نمایش درآمد و با فروش 125 میلیون دلاری‌اش به پرفروش‌ترین فیلم اکران شده سال در چین بدل شد.  

جانی دپ قرار است 31 مارس راهی چین شود تا برای معرفی فیلم به مدت دو روز در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت کند.

جانی دپ به عنون بازیگر اصلی فیلم در نقش دانشمندی به نام دکتر کاستر ظاهر می شود که قصد دارد تا افکارش را وارد کامپیوتر کند. این نظریه باعث شهرت فراوان او در سطح جهانی شده و در عین حال او را به هدف اصلی گروه‌های ضد تکنولوژی هم در آورده است. آن ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که مانع ادامه تحقیقات دکتر کاستر شوند و او را وادار کنند دست از این کار بردارد. در این میان همسر و دوست صمیمی‌ او نیز (ربکا هال و پل بتاتی) که در این کار تحقیقی شرکت دارند، تصمیم می‌گیرند وارد عمل شوند.

مورگان فریمن و کیت مارا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «برتری» اولین ساخته سینمایی والی فیستر فیلمبردار معروف هالیوود است و کریستوفر نولان تهیه‌کننده آن است. این دو سابقه همکاری طولانی مدتی با یکدیگر دارند و فیستر فیلمبردار فیلم «سرآغاز» نولان بود.

فیلمنامه «برتری» توسط جک پاگلان و جردن گلدبرگ نوشته شده و با هزینه 90 میلیون دلاری ساخته شده است.

جانی دپ در سال 2013 برای کمپانی والت دیسنی در فیلم «رنجر تنها» جلوی دوربین رفت اما این فیلم ناموفق بود و با کسب 90 میلیون دلار نتوانست حتی هزینه تولید 215 میلیون دلاری اش را تامین کند.

جانی دپ قرار است در تابستان نیز با فیلم «درون جنگل» که در کنار مریل استریپ بازی کرده است، به سینماها بیاید.

کد خبر 2260917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha