۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰

میعادفر خبر داد:

انجام 12 هزار ماموریت ترافیکی در کشور طی 7 روز گذشته

انجام 12 هزار ماموریت ترافیکی در کشور طی 7 روز گذشته

ارومیه – خبرگزاری مهر: معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور گفت: در هفت روز اجرای طرح نوروزی اورژانس کشور افزون بر 12 هزار ماموریت در حوزه ترافیکی انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر صبح سه شنبه در جریان بازدید از خدمات نوروزی اورژانس آذربایجان غربی با بیان اینکه در این مدت بیش از 62 هزار ماموریت اورژانس در کشور صورت گرفته است افزود: همچنین نزدیک به 50 هزار ماموریت امدادی و اورژانسی در نوروز امسال نیز در امدادرسانی به بیماران قلبی، عروقی و تنفسی بوده است.

وی با بیان اینکه با 12 هزار ماموریت حوادث ترافیکی، افزون بر 9 هزار و 700 بیمار و حادثه دیده به بیمارستانهای کشور منتقل شده اند اظهار داشت: همچنین برای نزدیک به دو هزار و 500 نفر در محل حادثه اقدامات درمانی لازم انجام شده و مورد مداوا قرار گرفته اند.

معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور ادامه داد: گفت: اورژانس، دو هزار پایگاه جاده ای و شهری در بخش پیش بیمارستانی دارد و 550 اورژانس بیمارستانی نیز به یاری این پایگاهها آمده اند.

وی افزود: در حوزه بهداشت نیز 700 گروه بهداشتی در کشور در راستای بازدید از اماکن توزیع کننده مواد غذایی و رستورانها فعالیت دارند.

معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور اضافه کرد: امیدواریم این فعالیت گسترده در حوزه های بهداشتی و درمانی، زمینه ارتقای رضایتمندی مردم را فراهم کند.

65 پايگاه اورژانس جاده اي و شهري در سطح آذربایجان غربی در طول تعطيلات نوروز به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

بيش از 400 تكنسين با 100 آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در اروميه و پيرانشهر در قالب طرح امداد نوروزي در اين پايگاهها مسقر هستند.

کد خبر 2260936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha