۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵

نظمی در گفتگو با مهر:

شکست العین شیرین‌تر از برد مقابل فولاد است/ واکنش به اختلاف مربیان تراکتورسازی

شکست العین شیرین‌تر از برد مقابل فولاد است/ واکنش به اختلاف مربیان تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید خبر اختلاف تونی اولیویرا سرمربی این تیم با حسن آذرنیا و غلامرضا باغ آبادی شایعه‌ای بیش نیست که با هدف بر هم زدن آرامش تراکتورسازی مطرح شده است.

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط تراکتورسازی تبریز برای بازی با تیم فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: تمرینات ما از روز دوشنبه آغاز شده است و برای بازی با فولاد آماده‌ایم. بعد از فولاد هم باید در تبریز به مصاف العین امارات برویم. به هر حال بازیکنان باید فشردگی مسابقات را تحمل کنند.

وی درباره اخباری مبنی بر اختلاف حسن آذرنیا سرپرست تراکتورسازی با اولویرا و استعفای آذرنیا، تاکید کرد: این موضوع خیال پردازی رسانه‌ای است! این موضوع از جایی آب می‌خورد و ما هم دنبال سرچشمه شایعه هستیم تا با آن برخورد قانونی کنیم. عده‌ای سعی دارند حالا که تیم تراکتورسازی به آرامش رسیده، این آرامش را بر هم بزنند در حالی که حتی سر سوزنی این مسائل در باشگاه نبوده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تونی اولیویرا با هیچ فردی در تیم مشکلی ندارد. اصلا یکی از پیش شرط‌های تونی این بود که آذرنیا و باغ آبادی در کادر فنی حضور داشته باشند. متاسفانه بعضی‌ها دنبال ایجاد تنش هستند.

نظمی در ادامه با اشاره به شکست تراکتورسازی برابر العین امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: همانطور که همه دیدند گل اول العین صحیح نبود و توپ حدود 15 سانتیمتر از خط کنار زمین عبور کرده بود. ضمن اینکه ما محمد نصرتی و حامد لک را هم در اختیار نداشتیم. بعد از بازی با بعضی از مسئولان باشگاه العین صحبت می‌کردیم. باور کنید آنها به من گفتند که العین برای گرفتن مساوی برابر ما به زمین آمده بود چون از بازی ما مقابل لخویا و الاتحاد ترسیده بودند. ان شاءالله نتیجه این بازی را در مسابقه برگشت در تبریز جبران می‌کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که "آیا با توجه به حساسیت بازی برگشت با العین احتمال استراحت دادن به بازیکنان اصلی برابر فولاد وجود دارد یا خیر"؟ گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به مسابقات لیگ برتر بی تفاوت باشیم ولی در شرایط کنونی برد برابر العین شیرین تر از برد برابر فولاد خوزستان خواهد بود. در هر صورت تصمیم گیری در این خصوص با کادر فنی است.

تیم فوتبال تراکتورسازی فردا پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان خواهد رفت.

 

 

کد خبر 2261070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha