۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴

شش پايگاه اسكان مسافران نوروزي در ری داير است

شش پايگاه اسكان مسافران نوروزي در ری داير است

ری - خبرگزاری مهر: پايگاه هاي اطلاع رساني و اسكان مسافران نوروزي در 6 نقطه پرتردد شهر ری داير شده اند و تا به امروز استقبال مناسبي از آنها شده است.

شهردار منطقه 20 تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارائه خدمات اقامتي به مسافران نوروزي و پذیرایی از زوار حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: به منظور سهولت دسترسی به اماکن زیارتی، رفاهی و خدماتی 6 جایگاه سرپوشیده و مجهز برای اسکان موقت مسافران پیش بینی شده است که 5 مورد آن ویژه فرهنگیان و ورزشگاه سلمان فارسی واقع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)  نیز پذیرای دیگر مسافران است.

منصور کتانباف با تاكيد بر اینکه به منظور ارائه خدمات بهینه و شبانه روزی به میهمانان نوروزی، عوامل ستاد مدیریت بحران و امور شهری آماده باش هستند، افزود: تمامی مراکز فرهنگی و ورزشی این منطقه نظیر مجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر(عج)، قمر بنی هاشم(ع)، ری شناسی و...آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزي و شهروندان هستند.

این مسئول با اشاره به اينكه پايگاه هاي راهنماي مسافران نوروزي با همكاري شهرياران جوان و اداره ميراث فرهنگي شهرري در سطح منطقه فعال است گفت: ميدان نماز، ميدان هادي ساعي،  ميدان حرم حضرت عبدالعظيم(ع)، ضلع جنوب و شرق حرم حضرت عبدالعظيم(ع) و ورزشگاه سلمان فارسي محل برپايي ايستگاه هاي راهنمايي مسافران نوروزي است.

وي ضمن بيان اينكه اين ايستگاه ها با هدف ارائه خدمات ويژه به مسافران و ميهمانان نوروزي شهر و آشنايي با آثار تاريخي و مذهبي شهرري برپا شده است، یادآور شد: در اين پايگاه ها كتابچه «ري در آينه تاريخ» و بروشور آثار تاريخي ري- نشريات مرتبط با نوروز – نقشه مكانهاي اسكان مسافران نوروزي – بروشور هاي تورهاي گردشگري در ري و بسته هاي فرهنگي شامل نقشه مكانهاي گردشگري شهر تهران، بليط تخفيف سينما و تهران كارت بين مسافران توزيع مي شود.

شهردار منطقه 20 ميزان استفاده كنندگان از تورهای رايگان ری گردی نسبت به نوروز سال گذشته را 15 درصد اعلام و خاطرنشان كرد: روزانه 5 دستگاه اتوبوس با ظرفيت 200 نفر بازديدكننده از آثار تاريخي و مذهبي ري بازديد مي كنند.

وي همچنين به آماده سازي بوستانها براي  خدمات رساني بهتر به شهروندان و مسافران پرداخت و افزود: كليه خدمات رفاهي از قبيل آلاچيق ها ، مكانهاي پارك خودرو ، امكانات بهداشتي جهت استراحت زائرين و مسافران در بوستانها در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 2261244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha