۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۴۷

پپ گواردیولا بعد از فتح بوندسلیگا؛

فکر نمی‌کردم بایرن اینقدر خوب شود/ برای قهرمانی در لیگ باید سخت تلاش کرد

فکر نمی‌کردم بایرن اینقدر خوب شود/ برای قهرمانی در لیگ باید سخت تلاش کرد

تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی مقابل هرتابرلین 7 هفته مانده به پایان رقابتها عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرد تا باواریایی ها ختی از فصل قبل هم تیمی بهتر باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم یوپ هاینکس فصل گذشته 6 هفته مانده به پایان رقابتها قهرمان بوندسلیگا شد اما تیم این فصل پپ گواردیولا 7 هفته مانده به پایان این عنوان را کسب کرد.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ خودش هم باورش نمی شود در نخستین فصل حضورش در این تیم شرایط اینقدر خوب پیش رفت. او می گوید: کاملا راضی هستم. این یک عنوان قهرمانی دیگر برای بایرن است که اهمیت بسیار زیادی هم دارد. فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و اکنون از آن لذت می بریم.

پپ در ادامه افزود: در بازی های حذفی شما 4 یا 5 بازی را با پیروزی پشت سربگذارید به فینال می رسید اما در رقابتهای لیگ باید هر روز سخت کار کنید و هر هفته به میدان بروید. در ابتدای فصل همیشه امیدواریم همه چیز خوب پیش برود اما در ابتدای این فصل به هیچ عنوان تصور نمی کردم همه چیز اینقدر خوب پیش برود. در 4 یا 5 ماه ابتدایی شرایط ما خوب نبود، مصدومان زیادی داشتیم اما روز به روز شرایط بهتر شد و اکنون جشن قهرمانی گرفته ایم.

کد خبر 2261270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha