۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴

پيش از سه رويداد بزرگ بين المللي؛

برنامه تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی مشخص شد

برنامه تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی مشخص شد

کشتی گیران فرنگی کار کشورمان در ادامه تمرینات خود برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسيا ،‌ مسابقات جهان و بازیهای آسیایی در حال پشت سر گذاشتن تمرينات سنگين و ديدني در خانه كشتي تهران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر،شاگردان محمد بنا كه براي حفظ و ارتقاي آمادگي جسماني خود از روز 5 فروردين ماه و در ايام تعطيلات نوروز به اردوي آماده سازي فراخوانده شدند،‌هم اكنون مشغول پشت سرگذاشتن تمرينات ويژه و برنامه ريزي شده اي براي حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا و مسابقات جهاني هستند.

در همين راستا و در تازه ترين جلسه تمريني فرنگي كاران كه در محل خانه کشتی شماره یک برگزار شد، شاگردان محمد بنا، تمرینات بسیار دیدنی و فني کشتی را در خاک و سرپا پشت سر گذاشتند كه این تمرین زیر نظر محمد بنا سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی برگزار شد.

فرنگی کاران پس از اين تمرینات به استراحت پرداخته و در نوبت عصر ديروز نيز  یک جلسه تمرین وزنه را برگزار كردند. شاگردان محمد بنا امروز صبح نيز تمرین دومیدانی در پیست را برگزار می کنند،‌اما در نوبت عصر استراحت خواهند داشت. اردونشینان فردا جمعه در دو نوبت صبح و عصر نیز به ترتیب تمرین مرور فن و کش و طناب را در برنامه دارند.

مرحله ششم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی که از روز 5 فروردین ماه آغاز شده ، تا روز 18 فروردین ماه ادامه می یابد.

رقابت های قهرمانی جهان شهریورماه در ازبکستان و بازیهای آسیایی کره جنوبی نيز بلافاصله پس از این رقابت ها برگزار می شود.

ضمنا فرنگی کاران تا پیش از این دو رویداد بزرگ بايد در رقابتهای قهرمانی آسیا در قزاقستان، جام جهانی تهران و چند تورنمنت بین المللی نیز حضور يابند.

کد خبر 2261398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha