۷ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۳۱

حسینی خواستار شد؛

برای آزاد سازی مرزبانان ایرانی باید اقتدار بیشتری نشان داد

برای آزاد سازی مرزبانان ایرانی باید اقتدار بیشتری نشان داد

زاهدان-خبرگزاری مهر: نماینده مردم زابل، زهک، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای آزاد سازی گروگان های ایرانی در خاک پاکستان از دست تروریست ها باید اقتدار بیشتری به خرج داد.

سید باقرحسینی در گفتگو با مهر با بیان اینکه ایران آمادگی و اقتدار لازم به منظور از بین بردن این گروهک تروریستی را در منطقه دارد افزود: دولت پاکستان در برابر حوادثی که در خاک این کشور رخ می دهد مسئولیت داشته و موظف به همکاری است و اگر توان مقابله با این اشرار را ندارد باید به ایران اعلام کند.

وی بیان داشت: در دیدار های متعدد مسئولان کشور با مقامات پاکستان که پیش از این انجام شده است بر اقدام موثر پاکستان در خصوص آزاد سازی گروگان ها تاکید شده است اما متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده و اقدامات این کشور برای آزاد سازی مرزبانان بی تاثیر مانده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشار به اینکه جمهوری اسلامی ایران حق دفاع از شهروندان کشور برایش محفوظ است ادامه داد: دولت پاکستان باید با استفاده از اقتدار ایران و تعامل بیشتر با جمهوری اسلامی نسبت به قطع ریشه گروهک های تروریستی و تکفیری اقدام کند.

وی اضافه کرد: فعالیت های گروهک هایی تروریستی از چنین دست تنها موجب ناامنی در استان و کشور جمهوری اسلامی ایران نمی شود بلکه گروه های تکفیری برای تمامی مسلمانان و کشورهای منطقه عامل تفرقه و همچنین ایجاد ناامنی محسوب می شوند.

حسینی بیان داشت: نرمش در قبال تعدادی تروریست با توجه به عظمت و اقتدار موجود جمهوری اسلامی ایران و نقش آن در منطقه صحیح نیست و باید با اقتدار بیشتری نسبت به حذف این گروهک ها اقدام کرد.

کد خبر 2261437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha