۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸

فیاضی در گفتگو با مهر:

مخاطبان دنبال برنامه‌های متفاوتند/ به فکر تغییر ذائقه مردم باشیم

مخاطبان دنبال برنامه‌های متفاوتند/ به فکر تغییر ذائقه مردم باشیم

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهره‌های فرهیخته کشور در برنامه سال تحویل شبکه آموزش ابراز امیدواری کرد در برنامه‌های تلویزیونی شاهد تغییرات و نوآوری‌های مثبتی از جنس برنامه سال تحویل شبکه آموزش باشیم چرا که مخاطبان همواره به دنبال برنامه‌های متفاوت هستند و ذائقه‌ها تغییر می‌کند.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های نوروزی شبکه‌های سیما، اظهار کرد: هر سال شبکه‌های تلویزیونی برای زمان سال تحویل ویژه برنامه‌ای را تدارک می‌بینند، شبکه آموزش اما برای نوروز 93 کار متفاوتی ارائه داد.

وی افزود: برنامه سال تحویل شبکه آموزش، کار متفاوت و جدیدی بود که از حالت معمول همیشگی برنامه‌های نوروزی در سیما خارج شد و به حرکتی نوآورانه رسید.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به حضور شاعران و چهره‌های فرهیخته کشور در برنامه سال تحویل شبکه آموزش اشاره کرد و گفت: دکتر خرمشاهی و استاد موسوی گرمارودی از چهره‌های فاخر ادبیات معاصر هستند که حضور آنها در برنامه این شبکه، جای تقدیر دارد چرا که معمولا این بزرگان کمتر در برنامه‌های تلویزیونی دیده شده بودند.

فیاضی همچنین دیگر نوآوری‌های برنامه سال تحویل شبکه آموزش را این چنین برشمرد: مرور کاریکاتورهای گل آقا، مسابقه تلفنی و ارتباط با مردم در ساعات سال تحویل هر کدام نشان دهنده گام جدیدی در شبکه آموزش بود. گام جدید در سال جدید، جای تبریک و تقدیر دارد و آرزوی توفیق برای مدیران و دست اندرکاران شبکه آموزش داریم.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد نوآوری‌های شبکه آموزش در برنامه سال تحویل، در تمام طول سال تداوم یابد و گفت:‌ امیدواریم در برنامه‌های تلویزیونی شاهد تغییرات مثبتی از جنس برنامه سال تحویل شبکه آموزش باشیم چرا که مخاطبان همواره به دنبال برنامه‌های متفاوت هستند و ذائقه‌ها تغییر می‌کند. اگر این روند در شبکه آموزش تداوم یابد می توانیم شاهد افزایش مخاطبان این شبکه باشیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شبکه آموزش، یک شبکه علمی است که به جریان آموزش و پژوهش در کشور کمک می‌کند، تاکید کرد: این شبکه باید دارای بینندگان و علاقمندان بیشتری باشد و اقدام نوآورانه شبکه آموزش در زمان سال تحویل در همین راستا است و موجب جذب بیشتر مخاطب می‌شود و فکر می‌کنم که این روش، روش موفقی است.

فیاضی با اشاره به حضور عوامل برنامه «قند پهلو» در ویژه برنامه سال تحویل شبکه آموزش، تصریح کرد: حضور شاعران طنزپرداز در این برنامه جای تقدیر دارد. دو مقوله وقتی کنار هم جمع می‌شود، جذابیت را دو چندان می‌کند؛ هم شعر جذابیت بالایی دارد و هم طنز در میان مردم ایجاد جاذبه می‌کند وقتی این دو در کنار هم جمع می‌شود بدون تردید با استقبال روبرو خواهد شد حضور شاعران طنزپرداز باعث بالا رفتن ضریب مخاطبان می‌شود که شبکه آموزش به خوبی از این مسئله بهره برد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دیگر شبکه‌ها نیز از فرصت‌ها و روش‌های شبکه آموزش بهره ببرند قطعا می‌توانند مخاطب بیشتری جذب کنند.

کد خبر 2262148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha