۱۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲

تمرینات "ضد آسیب‌دیدگی" در دستورکار اردونشینان تیم ملی والیبال

تمرینات "ضد آسیب‌دیدگی" در دستورکار اردونشینان تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال در حالی از امروز تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند که تمرینات بدنسازی به ویژه تمرینات ضد آسیب‌دیدگی در دستور کاربازیکنان دعوت شده قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در غیاب "اسلوبودان کواچ"، سرمربی جدید تیم ملی والیبال که گفته می‌شود بعد از اتمام لیگ ایتالیا و احتمالا اواخر فروردین‌ماه به ایران سفر خواهد کرد، بازیکنان این تیم تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در سه رویداد مهم لیگ جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی از امروز یکشنبه آغاز کردند.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال در قالب دو گروه "الف" و "ب" تمرینات آماده‌سازی خود را به ترتیب زیر نظر حسین معدنی و پیمان اکبری و البته دیگر مربیان انتخاب شده برای این دو تیم پیگیری خواهند کرد.

در همین راستا و به گفته حسین معدنی، تا زمان سفر "چورا" به ایران و اعلام برنامه‌های تمرینی مورد نظر "اسلوبودان کواچ" توسط وی، اردونشینان تیم ملی والیبال بر اساس برنامه‌های تمرینی خولیو ولاسکو تمرینات‌شان را دنبال خواهند کرد. در این میان اولویت اصلی بدنسازی و به ویژه تمرینات ضد آسیب‌دیدگی است.

طبق برنامه پیش‌بینی شده سه روز تمرین و یک روز استراحت در دستور کار اردونشینان تیم ملی والیبال است. ضمن اینکه آنها روزانه دو نوبت تمرین خواهند داشت. بر این اساس اردونشینان تیم ملی والیبال صبح‌ها از ساعت 11 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 19 در کمپ تیم‌های ملی والیبال تمرین خواهند کرد. کادر فنی تیم ملی والیبال در تمرینات نوبت صبح بیشتر روی سرویس و دریافت و در نوبت عصر روی کارهای تاکتیکی تاکید دارد.

 

 

کد خبر 2262441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha