۱۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶

برای رقابت با حریفان آسیایی؛

آزاد و فرنگی‌كاران تمرينات سنگينی را پشت سر می‌گذارند

آزاد و فرنگی‌كاران تمرينات سنگينی را پشت سر می‌گذارند

آزاد و فرنگی كاران ملی‌پوش ايران در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسيا در قزاقستان تمرينات سنگين و پرفشاری را در دستور كار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه‌های آماده‎سازی تيم ملی كشتی آزاد،‌شاگردان رسول خادم كه خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، طی روزهای گذشته تمرینات سنگین و پرفشار مرور فن را در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار کردند.

در این مرحله از تمرینات که تمامی اردونشینان حضور داشتند آزادکاران پس از دویدن و نرمش به صورت دو به دو با هم سرشاخ شدند. کشتی‌گیران ابتدا با حرکات پرتابی تمرین مرور فن خود را آغاز کردند و در ادامه با تاکید کادر فنی، فنون مختلف را در تایم‌های جداگانه اجراء کردند.

مربیان تیم ملی کشتی آزاد نيز در حین تمرین، نکات فنی لازم را به اردونشینان گوشزد کرده و بر ارائه کشتی هجومی و اجرای دقیق و صحیح فنون از جمله کار با دست‌ها تاکید داشتند. آزادکاران پس از اين مرحله،‌ تمرینات مرور فن را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

نخستين اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا از روز 7 فروردین‌ماه آغاز شده و تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. 

بنا بر اين گزارش، حال و هوای تمرينات فرنگی‌كاران نيز شرايط مشابهی با آزادكاران دارد و شاگردان محمد بنا همچنان مشغول انجام تمرينات سخت و سنگين هستند. فرنگی‌کاران ملی‌پوش در ادامه مرحله ششم تمرینات خود به تازگی دو جلسه تمرین وزنه و تمرین خاک را در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار کردند كه به تمرین با وزنه، هالتر و دیگر وسايل بدنسازی پرداختند.

اردونشینان فرنگی‌كار روز گذشته نيز یک جلسه تمرین پرفشار خاک و زیر کتف زدن را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار کردند و صبح امروز تمرینات ایستگاهی را در برنامه داشتند.

شاگردان محمد بنا که از روز 5 فروردین‌ماه به اردوی تیم ملی آمده‌اند تا روز 18 فروردین‌ماه این تمرینات ترکیبی پرفشار و تخصصی را پشت سر می‌گذارند و پس از چند روز استراحت، مرحله پایانی تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار خواهند كرد.

رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 2 تا 7 اردیبهشت‌ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.

کد خبر 2262837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha