۱۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

کاسیموف عنوان کرد:

پیروزی بر فولاد یعنی صعود بنیادکار به مرحله بعد

پیروزی بر فولاد یعنی صعود بنیادکار به مرحله بعد

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان گفت: در صورت پیروزی برابر فولاد خوزستان، مقدمات صعود ما به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میرجلال کاسیموف پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان در سالن کنفرانس ورزشگاه الغدیر اهواز اظهار کرد: ابتدا لازم می‌دانم از میهمان نوازی خوب ایرانی ها و باشگاه فولاد خوزستان از تیم ما تشکر کنم. در خصوص بازی هم باید عنوان کنم که ما شک نداریم بازی در برابر فولاد یک دیدار سخت برای ما خواهد بود به همین دلیل ما با تلاش بیشتری در این بازی حضور می یابیم.

وی افزود: این بازی برای ما بسیار مهم است زیرا در صورت پیروزی در این دیدار خارج از خانه، راه صعود ما به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا هموار می‌شود. البته گرفتن یک امتیاز هم در این بازی برای ما نتیجه بدی نخواهد بود زیرا امیدهای ما برای صعود حتی با یک امتیاز کسب شده این بازی هم افزایش می یابد.

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار در خصوص عملکرد ضعیف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: ما در این بازی‌ها ضعیف ظاهر شده‌ایم و این امر را قبول دارم که به نظر می‌رسد طبیعی باشد زیرا ما با تیم های نسبتا قوی هم گروه شده ایم. ضمن اینکه ما در سا‌ل‌های اخیر بازیکنان شاخص خود را از دست داده ایم.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال تقویت تیم خود هستیم و بازیکنان جوانی که به تیم تزریق شده اند با کسب تجربه لازم به بازیکنان خوبی تبدیل می شوند و مقدمات قوی تر شدن تیم ما را فراهم می کنند.

کاسیموف در خصوص شرایط تیم فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد خوزستان در این مدت که این تیم را ارزیابی می کنم را یک تیم پر قدرت دیده‌ام که بازیکنان آن از هماهنگی بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه 12 فرودین ماه تیم های فولاد خوزستان و بنیاد کار ازبکستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند. دیدار رفت این دو تیم که روز 28 اسفندماه گذشته ( سال 92 ) در تاشکند برگزار شد با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

کد خبر 2262932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha