۱۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰

بختيار رحمانی:

فولاد می تواند چند بازیکن دیگر در تیم ملی داشته باشد

فولاد می تواند چند بازیکن دیگر در تیم ملی داشته باشد

اهواز - خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: چند بازیکن از این تیم به تیم ملی کشور دعوت شده اند که به نظر من چند بازیکن دیگر هم می توانستند در اردوی تیم ملی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار رحمانی یش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان در سالن کنفرانس ورزشگاه الغدیر اهواز اظهار کرد: خوشبختانه تیم فولاد در لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است به همین دلیل ما اکنون از نظر شرایط روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم.

رحمانی افزود: با وجود اینکه در دیدار رفت مقابل بنیادکار ازبکستان حق ما پیروزی بود ولی به هر حال نتیجه خوبی در خاک ازبکستان کسب کردیم به همین دلیل بازی فردا آخرین فرصت بنیادکار برای امید داشتن به صعود به مرحله بعد است و این شرایط باعث می شود ما بازی سختی در برابر آنها داشته باشیم.
 
کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: بازیکنان ما اکنون انگیزه بی نظیری به دست آورده اند به گونه ای که این انگیزه می تواند هم فولاد را در لیگ برتر قهرمان و هم ما را به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا رهنمون کند.
 
رحمانی تصریح کرد: خوشبختانه با نظر مثبت کادرفنی تیم ملی، چند بازیکن تیم فولاد خوزستان به تیم ملی دعوت شده اند که به نظر من چند بازیکن شایسته دیگر در ترکیب تیم فولاد بودند که لیافت حضور در تیم ملی را دشتند ولی به هر حال این موضوع هم باعث افزایش انگیزه بازیکنان فولاد شده است.

وی با بیان اینکه حضور بازیکنان فولاد در تیم ملی نتیجه تلاش کادرفنی تیم ما است، عنوان کرد: امیدوارم بازیکنانی از فولاد در ترکیب تیم ملی اعزامی به جام جهانی حضور داشته باشند و در برزیل شایستگی هایشان را به خوبی نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه 12 فرودین ماه تیم های فولاد خوزستان و بنیاد کار ازبکستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند. دیدار رفت این دو تیم که روز 28 اسفندماه گذشته ( سال 92 ) در تاشکند برگزار شد با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

کد خبر 2262949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha