۱۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹

تمیمی عنوان کرد:

شادگانی ها فردا فولاد را تنها نمی گذارند/ افتخارآفرینی فولاد برای کل خوزستان است

شادگانی ها فردا فولاد را تنها نمی گذارند/ افتخارآفرینی فولاد برای کل خوزستان است

اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شادگان در مجلس شواری اسلامی گفت: فردا مردم شادگان، فولاد خوزستان را در برابر حریف ازبکستانی تنها نخواهند گذاشت.

عبدالله تمیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موفقیت فولاد خوزستان چه در لیگ برتر باشگاه های کشور و چه در جام باشگاه های آسیا برای همه مردم خوزستان اهمیت دارد زیرا این موفقیت باعث رونق دوباره فوتبال در خوزستان می شود.

وی افزود: در همین شادگان تیم های بازیکن سازی در قبل از جنگ و حتی تا چند سال پیش حضور داشتند که بازیکنان بی شماری را تحویل سایر تیم های خوزستانی مثل فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال اهواز و حتی تیم ملی می دادند ولی اکنون توجه به فوتبال در این شهرستان همانند سابق نیست.

تمیمی عنوان کرد: احیای فوتبال در همه شهرهای خوزستان به خصوص در شهر بازیکن سازی مثل شادگان منتظر یک جرفه است که موفقیت فولاد خوزستان در لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا می تواند فوتبال در این شهرها در احیا کند به همین دلیل همه مردم خوزستان در صورت داشتن شرایط لازم در بازی فردا و سایر بازی های باقیمانده فولاد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند و این تیم را حمایت کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بی شک موفقیت فولاد برای همه مردم خوزستان به خصوص جامعه پرتعداد فوتبال دوستان یک رویا است به همین دلیل باید برای تحقق این رویایی شیرین در بازی های آینده به خوبی از فولاد خوزستان حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه 12 فرودین ماه تیم های فولاد خوزستان و بنیاد کار ازبکستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند. دیدار رفت این دو تیم که روز 28 اسفندماه گذشته ( سال 92 ) در تاشکند برگزار شد با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.
 

کد خبر 2262980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha