۱۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۴۷

سرمربی العین:

انرژی زیادی برای کسب سه امتیاز داریم/ نباید اجازه بازی سازی به علی کریمی بدهیم

انرژی زیادی برای کسب سه امتیاز داریم/ نباید اجازه بازی سازی به علی کریمی بدهیم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: می دانیم روز سختی در هوای سرد تبریز و برابر هواداران پر شور تراکتورسازی پیش رو داریم اما تیم ما با انرژی زیادی آمده تا با سه امتیاز به خانه برگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، "زلاتکو دالیچ" ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی دیدار تیم های تراکتورسازی و العین از هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما برای پیروزی به تبریز آمده ایم و انرژی زیادی برای کسب سه امتیاز این دیدار داریم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی تجربه خوب و مناسبی دارد و ما به این تیم ایرانی احترام قایل هستیم، من حدود یک ماه است که سرمربیگری العین را بر عهده گرفتم اما در این مدت کم توانسته ام امتیازات خوب و مناسبی را کسب کنم.

سرمربی العین امارات در پاسخ به سئوالی در ارتباط با شرایط آب و هوایی تبریز، گفت: از لحاظ آب و هوایی شهر العین تفاوت زیادی با تبریز دارد و ما به این هوای سرد عادت نداریم، اما این نمی تواند دلیل خوب و قانع کننده ای برای توجیح ناکامی احتمالی برای دیدار فردا باشد.

وی افزود: با این حال ما خود را برای رقم خوردن هر شرایطی در بازی فردا آماده کرده ایم و تنها هدفمان در این دیدار، در اختیار داشتن وسط میدان است تا از این طریق بتوانیم بازیسازی خوبی را انجام دهیم.

دالیچ در خصوص جو ورزشگاه و هواداران تیم تراکتورسازی گفت: می دانم که تیم حریف هواداران پر شوری دارد و از این بابت تیم تراکتورسازی از یک نقطه مثبت و قوتی بهره مند است. علی کریمی هم بازیکن خوبی است و اگر بتوانیم مانع از بازیسازی این بازیکن در وسط میدان شویم، برگ برنده بازی در دستان ما خواهد بود.

دیدار دو تیم تراکتورسازی ایران و العین امارات از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 روز سه شنبه 12 فروردین 93 در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 2263030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha