۱۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۹:۱۶

حواشی تراکتورسازی - العین امارات؛

حضور 20 هزار نفر در ورزشگاه و درخواست جالب از تونی

حضور 20 هزار نفر در ورزشگاه و درخواست جالب از تونی

تبریز - خبرگزاری مهر: در حالیکه دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و العین امارات عصر امروز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود، حضور 20 هزار نفری تماشاگران تراکتورسازی در هوای سرد تبریز تعجب بازیکنان العین را برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز ایران و العین امارات از ساعت 19 امروز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود که حواشی پیش از آغاز این دیدار به شرح زیر است:

* چمن ورزشگاه به بازی امروز رسیده و وضعیت مطلوبی دارد که البته چمن یکدست سبز نیست.

* در حالیکه بازیکنان در حال گرم کردن خود هستند، تماشاگران تیم تبریزی نیز به شدت به روش اروپایی بازیکنان را تشویق می‌کنند و هماهنگی خاصی بین تماشاگران دو سمت ورزشگاه در دادن شعارها حاکم است.

* تماشاگران بر حساسیت بازی امروز واقف هستند و با سر دادن شعار "ظفر بویون بیزیمدی" یعنی پیروزی و برد امروز مال ماست، به بازیکنان روحیه می‌دهند.

* تونی اولیویرا در بدو ورود به میدان با تشویق شدید هواداران مواجه شد که تماشاگران با سر دادن شعار از وی خواستند تا قرارداد خود را برای فصل بعد تمدید کند.

* ازدحام جمعیت در پشت گیت‌های بلیت فروشی طرفداران تراکتورسازی موج می‌زند؛ در ان طرف از ورودی شماره 14 نیز عده‌ای با خیال راحت از چند روز قبل بلیت‌‌های بازی را به صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند و وارد ورزشگاه می‌شوند.

* ازدحام و سرعت ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه لحظه به لحظه با نزدیک شدن به ساعت آغاز بازی افزایش یافته که به احتمال زیاد طبقه اول ورزشگاه در آغاز بازی پر می‌شود.

* بازیکنان العین امارات با گرمکن مشغول گرم کردن بدن‌هایشان هستند و سرمای تبریز روی آنها نیز تاثیر گذاشته است. لحظه به لحظه هوای تبریز سرد تر می‌شود ولی با این حال برفی روی سکوها و روی چمن مشاهده نمی‌شود.

* پارکینگ‌های ورزشگاه هنوز پر نشده‌اند که در این میان بسیاری از خودروهای پارک شده، پلاک‌های تبریزی ندارند و از سایر شهرستان‌ها آمده‌اند.

* بازیکنان تراکتورسازی که بازی رفت را در خانه حریف به تیم العین باخته است، امروز در یک روز تعطیل فرصتی را پیش روی خود دارند که با حمایت هوادارانشان بتواند شکست بازی رفت را جبران کرده و با پیروزی در این بازی امیدواری بیشتری برای صعود به مرحله بعد داشته باشند.

کد خبر 2263341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha