۱۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۴۳

حاشیه های فولاد- بنیادکار/

تحریم نشست خبری فرکی توسط برخی خبرنگاران/ جشن و پایکوبی در اهواز

تحریم نشست خبری فرکی توسط برخی خبرنگاران/ جشن و پایکوبی در اهواز

اهواز – خبرگزاری مهر: برخورد نامناسب با خبرنگاران به خصوص در قرار ندادن جایگاه مناسب به آنها در جریان بازی با بنیادکار ازبکستان، باعث شد برخی از خبرنگاران نشست خبری پایان بازی حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان را تحریم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر از اهواز، بازی دو تیم فوتبال فوتبال فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا که امروز سه‌شنبه در ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز برگزار شد، در نهایت با پیروزی تیم فولاد خوزستان همراه شد که حواشی دیگر این بازی را در زیر می‌خوانید:

* در این بازی خبرنگاران برای ارسال خبر در سالن کنفرانس با مشکل مواجه شدند به گونه ای که مجبور شدند از ورزشگاه خارج شوند تا نسبت به ارسال خبر خود اقدام کنند.

* همچنین به علت برخورد نامناسب با خبرنگاران به خصوص در ندادن جایگاه مناسب به آنها، برخی از خبرنگاران نشست خبری پایان بازی حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان را تحریم کردند.

* از میهمانان ویژه این بازی که در یک روز تعطیل برگزار شد، می‌توان به حضور سیدشریف حسینی مسئول گروه فوتبال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس اشاره کرد.

* هواداران فولاد خوزستان نیز همانند پیروزی برابر الفتح عربستان بعد از این کسب سه امتیاز با حضور در جاد‌ه‌های ساحلی و سایر خیابان‌های اهواز و به صدا درآوردن بوق خودروهای خود، اقدام به پایکوبی برای پیروزی نماینده ایران در رقابتهای آسیایی کردند.

* هوای اهواز برخلاف روزهای گذشته بسیار مطبوع و خنک بود و بازیکنان ازبکی به هیچ وجه از این بابت متحمل ناراحتی نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم امروز تیم های فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان در اهواز به مصاف هم رفتند که نماینده ایران با گل دقیقه 76 ایوب والی این بازی را به سود خود به پایان برد. فولاد با این پیروزی هشت امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گرفت.

کد خبر 2263353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha