۱۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸

سرمربی چارلتون:

قوچان نژاد نیاز به اعتماد به نفس دارد/ قابلیت‎های رضا را می‌شناسم

قوچان نژاد نیاز به اعتماد به نفس دارد/ قابلیت‎های رضا را می‌شناسم

"ژوزه ریگا" پس از پیروزی مقابل لیدز یونایتد از عملکرد مهاجم ایرانی خود تقدیر کرد و گفت رضا قوچان نژاد نیاز به اعتماد به نفس بیشتری دارد. "گوچی" در حالی این گل را به ثمر رساند که از ماه ژانویه که به این تیم انگلیسی پیوسته هنوز گلی به ثمر نرسانده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم چارلتون که برای فرار از سقوط از رقابتهای لیگ قهرمانی انگلیس تلاس می‌کند، شب گذشته در ورزشگاه خانگی لیدزیونایتد، الندروز، موفق شد با تک گل مهاجم ایرانی خود به پیروزی برسد.

پیروزی برابر لیدز سومین پیروزی مربی بلژیکی در هفت بازی گذشته بوده است.

"ژوزه ریگا" در پایان بازی اظهار داشت: این یک پیروزی بزرگ برای من و برای تیم چارلتون بود. ما می‌دانستیم سه بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های ناتینگهام فارست، دربی و لیدزیونایتد چقدر دشوار است. البته ما برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کردیم و اکنون می‌بینیم که نتایج خوبی گرفته‌ایم. تیم ما شایسته کسب پیروزی مقابل فارست بود اما در بازی با لیدز قضیه متفاوت بود و مهم نتیجه بود که موفق به انجام آن شدیم.

سرمربی 56 ساله چارلتون در ادامه با اشاره به عملکرد خوب قوچان نژاد افزود: رضا بخشی از بازی بود و من هرگز از گلی که به ثمر رساند شگفت زده نشدم. این پسر نیاز به مقداری اعتماد به نفس دارد. او باید سخت کار کند و هم در کار دفاعی و هم در کار هجومی مشارکت داشته باشد.  

وی ادامه داد: من از قابلیت‌های رضا با اطلاع هستم و او عملکرد خوبی در بازی مقابل لیدز یونایتد داشت.

ریگا در پایان گفت: این نتیجه فقط یک قدم رو به جلو برای من به حساب می‌آید و نه بیشتر چراکه ما بازی‌های بسیار مهمی مقابل ایولی و بارنزلی در پیش داریم و ماجرا هنوز پایان نپذیرفته است.

کد خبر 2263443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha