۱۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴

سیامند رحمان در گفتگو با مهر:

رقیبم یک ایرانی است/ کسب سهمیه اینچئون در اولویت است

رقیبم یک ایرانی است/ کسب سهمیه اینچئون در اولویت است

وزنه بردار دسته به اضافه 107 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری معلولان گفت برای کسب مدال طلا در رقابتهای جهانی باید با هموطن خود به رقابت بپردازد.

سیامند رحمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: من و منصور پورمیرزایی در دسته به اضافه 107 کیلوگرم در این رقابتها شرکت می‌کنیم و من امیدوارم که بتوانم در رقابت با هموطن خود به مدال طلای این دسته برسم. البته برای کسب این موفقیت به دعای خیر مردم نیاز دارم.

وی در خصوص رقابتهای جهانی امارات گفت: این رقابتها از شنبه به مدت شش روز در دوبی برگزار می‌شود و انتخابی پاراآسیایی اینچئون هم به حساب می‌آید. هدف اصلی ما کسب سهمیه این رقابتها هم هست.

سیامند رحمان در پاسخ به این سوال که چه وزنه ای را در نظر دارد بالای سر ببرد، گفت: قطعا به فکر ارتقای رکورد خودم هستم اما مربیان اجازه نمی دهند که بیش از حد وزنه بزنم و آن را برای رقابتهای پاراآسیایی و پارالمپیک نگاه داشته‌اند. ما برای موفقیت در این رقابتها سه اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته‌ایم که برپایی این اردوها به  آمادگی ورزشکاران کمک بسیار زیادی کرده است.

حمزه محمدی، احمد دوستدار، روح الله رستمی، سیدحامد صلحی پور، علی صادق زاده، منصور پورمیرزایی، سیامند رحمان، امیر سجاد یوسفی زاده، محسن بختیار، سعید حیدرپور، مهدی صیادی، میثم متقیان و صمد عباسی 13 ورزشکار اعزامی تیم ملی به مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان هستند.

پیش بینی می‌شود بیش از 300 ورزشکار مرد و زن از 49 کشور جهان در این رقابتها حضور پیدا کنند.

کد خبر 2263460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha