۱۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶

حضور هیئتهای عزاداری در حرم عبدالعظیم(ع)/ ارائه خدمات ویژه به عزاداران فاطمی

حضور هیئتهای عزاداری در حرم عبدالعظیم(ع)/ ارائه خدمات ویژه به عزاداران فاطمی

ری - خبرگزاری مهر: شهردار منطقه 20 تهران از اجرای ده ها ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده ها، مساجد و مراکز فرهنگی این منطقه در ایام فاطمیه دوم و روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: از ساعات اولیه صبح هیئتهای عزاداری در حرم مطهر حضور یافتند.

منصور کتانباف در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز به مناسبت فرا رسیده ایام شهادت حضرت زهرا (س) از ساعات اولیه صبح تمامی هیئت های مذهبی شهرری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تجمع کردند و به عزاداری پرداختند.

وی افزود: در این زمینه مدیریت شهری منطقه 20 آمادگی لازم را برای میزبانی از هیئت های مذهبی و عزادار پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزاده ها داشت و تمهیدات ترافیکی و امور شهری لازم را پیش بینی کرد.

این مسئول با اشاره به برقراری امنیت و ترافیک روان برای هیئت های عزادار و سوگواران حضرت فاطمه (س) عنوان کرد: ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به تردد هیئت های سینه زنی اختصاص داشت و اعلام شد که شهروندانی که قصد زیارت این حرم شریف را دارند بهتر است از مسیرهای دیگری که به ضلع جنوب و شرق منتهی می شود استفاده کنند.

وی از استقرار عوامل امور شهری برای پاکسازی محیط و رفع سد معبرهای احتمالی در اطراف حرم و امامزاده ها و خدمات رسانی به عزاداران خبر داد.

کتانباف با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف و آشنایی با شخصیت حضرت فاطمه(س) بین عزاداران و شهروندان اظهار داشت: برپایی مراسم های سخنرانی مذهبی همزمان با ایام فاطمیه دوم در مراکز فرهنگی، سراهای محله و مساجد از دیگر فعالیت هایی است که با هدف بزرگداشت ایام شهادت دخت پیامبر(ص) در محله ها در حال اجراست.
 

کد خبر 2263627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha