۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

سعداوی در گفتگو با مهر:

استقلال شرایط خاصی دارد/ امیدوارم قهرمان لیگ این هفته مشخص شود

استقلال شرایط خاصی دارد/ امیدوارم قهرمان لیگ این هفته مشخص شود

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم استقلال شرایط خاص و ویژه‌ای دارد، گفت: امیدوارم یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ، قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان برای بازی با استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: این مسابقه در واقع عصاره لیگ است. چهار یا پنج تیم بالای جدول که شانس قهرمانی دارند به نوعی از تمام ابزارهای خود برای باقی ماندن در کورس قهرمانی استفاده می‌کنند. در هر صورت تیم فولاد شرایط خوبی دارد و از نظر هماهنگی و بلوغ تاکتیکی در وضعیت مناسبی به سر می‌برد.

وی افزود: برای بازیکنان فولاد فرقی ندارد که مقابل چه تیمی بازی می‌کنند. نه اینکه بازیکنانمان تیم حریف را دست کم بگیرند ولی آنها ایده‌های کادر فنی را در زمین پیاده می‌کنند. البته استقلال در حال حاضر شرایط خاص و ویژه‌ای دارد. تمام فکر و ذکر استقلال این است که سه امتیاز این مسابقه را بگیرد.

مربی فولاد خاطرنشان کرد: ما هم این هفته میزبانیم و از حمایت خوب هوادارانمان برخورداریم. تیم فولاد در اهواز نمایش خوبی داشته است. امیدوارم تکلیف قهرمان لیگ همین هفته مشخص شود. فرق فولاد با سایر تیم‌ها این است که سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و به چند "اما" و "اگر" برای قهرمانی نیاز نداریم. کسب چهار امتیاز از دو بازی پیش رو ما را قهرمان می‌کند.

سعداوی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر بازیکنان غایب فولاد برابر استقلال، گفت: عبدالله کرمی تا اندازه‌ای مصدوم و حضورش در بازی با استقلال مبهم است. همچنین آرش افشین هم به این مسابقه نمی‌‌رسد. سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند.

وی همچنین درباره آرزوی بازیکنان پرسپولیس و نفت برای توقف و شکست فولاد برابر استقلال تاکید کرد: کسی نمی‌تواند جلوی آرزو و رویای دیگران را بگیرد. جایگاه فعلی فولاد ماحصل تلاش چندین ساله است. به اذعان اکثر مربیان، فولاد شایسته قهرمانی است و حیف است به این عنوان نرسد.

مربی فولاد در پایان به صحبت‌های یک کارشناس در حمایت از عملکرد تیم فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: عملکرد مربیان مختلف مشخص است. این کارشناس یکسری نظرهای فنی می‌دهد که صرفا جنبه تئوریک دارد. وقتی این نظرات جنبه عملی می‌گیرد متوجه می‌شوید که کارساز نیستند و فقط به درد حرف و کلام می‌خورند. در واقع دیدگاه‌های فنی این فرد خریدار عملی ندارد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا یکشنبه در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

کد خبر 2264089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha