۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰

جواد محجوب:

برای موفقیت در اینچئون تلاش می کنم/ از هر میدانی مدال می خواهم 

برای موفقیت در اینچئون تلاش می کنم/ از هر میدانی مدال می خواهم 

عضو تیم ملی جودو گفت: برنامه های تیم ملی برای موفقیت در بازیهای آسیایی تدارک دیده شده و من هم تلاش دارم با تمرین مداوم یک مدال خوشرنگ از این مسابقات کسب کنم.

جواد محجوب بعد از کسب دو مدال برنز از مسابقات تفلیس و سامسون ترکیه به تهران بازگشت و راهی مشهد شد تا چند روزی را استراحت کند. وی در خصوص این دو رویداد به خبرنگار مهر گفت: من در تفلیس بیشتر هدفم تمرین بود و شرایط تمرینی خوبی که در گرجستان با وجود امکانات مناسب و حریفان تمرینی وجود داشت باعث شد یک دوره تمرینی بسیار خوب را پشت سر بگذاریم. در مسابقات تفلیس بدنم سنگین بود و آمادگی خوبی را به لحاظ تمرینات سخت در اردوی نداشتم و با این وجود مدال برنز کسب کردم.
 
وی ادامه داد: در ترکیه به لحاظ بدنی شرایط بهتری داشتم می توانستم نتیجه بهتری بگیرم و حتی به بازی پایانی برسم که این چنین نشد. ولی بازهم کسب دو مدال برنز برای من در آغاز سال خیلی خود بود و با این شروع خوب آماده می شوم تا در هر میدانی که تیم ملی اعزام شود با دست پر برگردم.
 
محجوب در مورد دیدار با رقبای خود در این دو تورنمنت گفت: غیر ار نفرات اول تا سوم رنکنیگ، همه رقبای من در این مسابقات حضور داشتند و با چند تای آنها نیز مبارزه کردم، همینکه فرصتی پیش آمد تا در بین این رقبا مبارزه کنم خیلی عالی بود و کمک شایانی به روند آمادگی ام داشت.
 
این عضو تیم ملی افزود: حضور در تورنمنت ها و اردوهای مشترک بین المللی برنامه خوبی است که به بالارفتن تجربه و آمادگی بدنی جودوکاران کمک می کند و امیدوارم همین حمایت خوبی که از سوی فدراسیون از تیم ملی می شود ادامه پیدا کند تا بتوانیم جودو ایران را به روزهای اوج گذشته بازگردانیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اکنون دوران استراحت را در مشهد پشت سر می‌گذارم و قصد دارم چند روز زودتر از پایان مدت زمان مرخصی به تهران بازگشته و تمرینات خود را آغاز کنم تا با آمادگی خوبی که دارم در باکو هم به میدان رفته و بازهم به مدال دست پیدا کنم چرا که می خواهم رنکنیگ خود را در سال جدید ارتقاء دهم.
 
محجوب به مسابقات قهرمانی جهان هم اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی جهان سه هفته قبل از بازیهای آسیایی در مسکو برگزار می شود و خیلی دوست دارم که در این مسابقات هم شرکت کنم. البته تابع نظر کادر فنی هستم و هر چه فدراسیون تصمیم بگیرد ولی مسابقات جهانی باعث می شود با آمادگی بیشتری به اینچئون رفته و مدال کسب کنم.
کد خبر 2264114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha