۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۱۵

اسفندیاری فر در گفتگو با مهر:

فرنگی‌کاران به دو دسته تقسیم شده اند/ با تیم جوانی به قهرمانی آسیا می رویم

فرنگی‌کاران به دو دسته تقسیم شده اند/ با تیم جوانی به قهرمانی آسیا می رویم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در پایان ششمین اردوی آماده سازی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: فرنگی کاران اردونشین با توجه به رقابتهای قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی به دو گروه تقسیم شده اند.

ایرج اسفندیاری فر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تمرینات اخیر از روز 5 فروردین ماه و در هفته نخست تعطیلات عید نوروز آغاز شد که طبق برنامه عصر روز گذشته به پایان رسید. خوشبختانه تمرینات خوب و منسجمی را برگزار کردیم که توانستیم تا 90 درصد به اهدافمان یعنی آماده سازی تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا برسیم.

وی تصریح کرد: به دلیل تقارن زمانی رقابتهای قهرمانی آسیا و پیکارهای جهانی، باید دو تیم قدرتمند و مدعی را مهیا می کردیم که همین موضوع باعث شد فرنگی کاران اردونشین را با توجه به این دو رویداد مهم بین‌المللی به دو گروه تقسیم کنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: اولویت ما فعلا آماده سازی نفرات اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیاست که ازاردوی بعدی که ازروز 21 فروردین آغازمیشود باید تمرینات سبکی را پیگیری کنند. به دلیل اینکه آخرین اردوی مسافران آسیایی را پیش رو داریم، این نفرات باید طبق برنامه، تمرینات سرعتی و سبک و همچنین ریکاوری و کنترل وزن را در دستور کار قرار دهند.

اسفندیاری فر در خاتمه با اشاره به اینکه تیم جوانی را راهی قزاقستان خواهند کرد، افزود: ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا متشکل از برخی چهره های عنوان دار و همچنین فرنگی کاران جوان حاضردر اردوست که ما به ناچار با توجه به نزدیکی زمان رقابتهای جهانی با آسیایی تصمیم گرفتیم نیرو و پتانسیل موجود را به در دو تیم تقسیم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 2264333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha