۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

صالح:

استقلال برای قهرمانی نا امید نیست

استقلال برای قهرمانی نا امید نیست

اهواز - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم ما برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هنوز نا امید نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صالح ظهر شنبه در غیاب امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران در اهواز اظهار کرد: ابتدا لازم می دانم بابت عدم حضور امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در نشست خبری عذرخواهی کنم. قلعه نویی به علت قرار گرفتن در فصل بهار دچار نوعی حساسیت فصلی و سرماخوردگی است و شرایط حضور در این نشست خبری را نداشت.

وی افزود: البته سرمربی استقلال تهران در نشست خبری بعد از بازی جوابگوی سئوالات شما خواهد بود و در خصوص نیامدنش در این نشست خبری هم توضیح می دهد.

صالح عنوان کرد: با وجود اینکه شرایط فعلی جدول رده بندی لیگ برتر به هیچ وجه برای استقلال مناسب نیست ولی ما هنوز برای کسب عنوان قهرمانی نا امید نشده ایم به همین دلیل در بازی های باقیمانده با تمام توان حضور می یابیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: شرایط فعلی استقلال تهران شباهتهایی با فصل گذشته دارد. ما سال گذشته نیز در اهواز فولاد خوزستان را شکست دادیم و یک هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم به همین دلیل اکنون نیز امیدواری در ما وجود دارد که با شکست فولاد که اکنون در صدر جدول قرار گرفته بتوانیم امیدهای خود برای کسب عنوان قهرمانی را زنده کنیم.

صالح تاکید کرد: هر تیمی که در این دو هفته پایانی کمترین اشتباه را داشته باشد می تواند موفقیت های بیشتری کسب کند و ما نیز روی این اصل متمرکز شده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر فردا یکشنبه تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.
 

کد خبر 2264399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha