۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲

فرکی:

فریب نتایج ضعیف استقلال را نمی خوریم/ از فوتبال خداحافظی نمی کنم

فریب نتایج ضعیف استقلال را نمی خوریم/ از فوتبال خداحافظی نمی کنم

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود اینکه استقلال تهران به خصوص در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب نکرده ولی ما برای بازی با این تیم فریب نتایج ضعیف این تیم را نمی خوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی ظهر شنبه در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران در اهواز اظهار کرد: خوشبختانه در این فصل تجربه بازی با استقلال تهران را داریم به همین دلیل پیش بینی می کنم به علت وجود بازیکنان شاخص در هر دو تیم، بازی خوبی برای هواداران رقم خواهد خورد.

وی افزود: این بازی حساسیت و استرس بالایی دارد زیرا فولاد برای قهرمانی و استقلال تهران برای کسب سهمیه آسیایی در این بازی به آب و آتش خواهند زد. در این بازی ما به شدت به نقش مثبت بازیکنان و هواداران خود برای کسب موفقیت نیاز داریم که امیدواریم از این دو عنصر مهم بهره مند باشیم.

فرکی با اشاره به اینکه باید بازیکنان فولاد از غرور در این بازی دوری کنند، عنوان کرد: غرور در هواداران چیزی را تغییر نمی‌دهد اما غرور بازیکنان در کار تاثیر می گذارد. ما همیشه با این مسئله مقابله می کنیم. همیشه این جمله را گفتم که ترس و غرور  عامل شکست است. ما این مسئله را بین بچه ها جا انداختیم.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم فولاد خوزستان نیز گفت: تنها مصدوم ما برای این بازی آرش افشین است که این بازیکن هم اکنون پای خود را از گچ خارج کرده اما نمی تواند برای ما بازی کند. وضعیت پریرا مهاجم برزیلی فولاد بهتر است و می تواند در این بازی حضور داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه ما گول نتایج ضعیف استقلال تهران را نمی خوریم، اظهار کرد: استقلال در این اواخر نتایج خوبی در لیگ کسب نکرده است. مخصوصا در دیدار مقابل ملوان خوب نبود ضمن اینکه در آسیا نیز انتظارات را بر‌آورده نکرده است. استقلال در شرایط سخت شگفتی ساز بوده است. این را خوب می دانم که استقلال در اهواز همه کار می کند تا از فولاد بهترین نتیجه را بگیرد.

فرکی ادامه داد: استقلال تهران بعد از پیروزی در برابر حریف اماراتی شرایط خوبی پیدا کرده است. در نیم فصل دوم مشکلات استقلال تمرکز این تیم را برهم زد در نتیجه عملکرد قابل قبولی نداشتند. استقلال متکی به بازیکنان خوب خود است که نفرات ملی پوش ایران را تشکیل می‌دهند که هر کدام به تنهایی نفرات بزرگی هستند. این بازیکنان در روزهای سخت خوب کار می کنند.

وی در خصوص اینکه شما در جایی عنوان کرده اید کاه از فوتبال خداحافظی می کنید، عنوان کرد: من در جایی حرفی زدم که منظور من آن روز به خوبی مطرح نشد و برداشتهای متفاوتی از آن صورت گرفت. من آرزو دارم سرمربی تیم ملی شوم به همین دلیل هرگز از فوتبال جدا نمی‌شوم ولی اکنون حتی برای راه رفتن عادی هم مشکل دارم و می خواهم پیگیر سلامتم باشم به همین دلیل هرگز نگفتم از فوتبال خداحافظی می کنم.در رابطه با این موضوع در آینده صحبت می کنم ولی نگرانی از این بابت بی مورد است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر فردا یکشنبه تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.

کد خبر 2264433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha