۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱

بختیاری‌زاده در گفتگو با مهر:

افکارمان را متوجه دو بازی پایانی لیگ سیزدهم کرده‌ایم

افکارمان را متوجه دو بازی پایانی لیگ سیزدهم کرده‌ایم

قم - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تمام افکارمان را متوجه بازی های دوهفته پایانی لیگ سیزدهم کرده ایم چون می خواهیم با رتبه ای خوب در جمع تیم های بالای جدول لیگ را به پایان ببریم.

ناصر بختیاری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: تیم ما در تلاش برای رسیدن به سه امتیاز بازی های آتی لیگ برتر مقابل تیم های فوتبال مس کرمان و سایپا البرز آمادگی خوبی کسب کرده و با تمام توان به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: بازیکنان ما این روزها با انجام تمرینات منظم، آماده دیدار حساس هفته چهاردهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور برابر مس کرمان می‌شوند، ضمن اینکه انجام بازی تدارکاتی با تیم پرسپولیس تهران به هماهنگی تیمی ما نیز کمک زیادی کرده است.

بختیاری زاده با مهم دانستن کسب امتیاز از بازی با مس کرمان، تصریح کرد: در هفته‌های گذشته نیز عملکرد مطلوبی داشته ایم و در دیدار قبلی خارج از خانه مقابل تیم پرسپولیس هم خوب بازی کردیم، فکر می‌کنم الان شرایط خوبی برای دیدار با ذوب آهن اصفهان داریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: در تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی وجود دارد و اعتقاد دارم که صبای قم با ارائه بازی هماهنگ و خوب خود قطعا می‌تواند در این دیدار حتی با وجود بازی در حضور تماشاگران حریف بهترین عملکرد را ارائه کند و با دست پر از زمین بازی خارج شود.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: برای همین روند آماده‌سازی خود را با نظم و فشردگی بالایی دنبال می‌کنیم و اطمینان دارم با این روند حتما در هفته‌های آتی امتیازات خوبی را جمع آوری خواهیم کرد تا تیم جایگاه خود در جدول را تثبیت کند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد بازی حساس روز هفدهم فروردین مقابل تیم فوتبال مس کرمان هم باید بگویم که دو تیم در شرایط بسیار خاصی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و جایگاه هر کدام آنها در جدول رده‌بندی منوط به نتیجه پایانی خواهد بود.

بختیاری‌زاده ابراز کرد: در فصول اخیر لیگ برتر بازی‌های صبای قم و مس کرمان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارای زیبایی‌ها و حساسیت‌های زیادی بوده است ولی شرایط این دیدار بسیار متفاوت خواهد بود و ما به دنبال پیروزی هستیم.

دیدار صبای قم و مس کرمان از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 2264481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha