۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۹:۴۲

تنیس روی میز انتخابی المپیک جوانان- تایلند؛

دو پیروزی و دو باخت برای نماینده ایران

دو پیروزی و دو باخت برای نماینده ایران

با پایان یافتن رقابتهای گروهی مرحله نخست مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک جوانان منطقه آسیا تنها نماینده کشورمان با دو پیروزی و دوباخت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد باشت باوی تنها نماینده اعزامی کشورمان به مسابقات انتخابی المپیک جوانان منطقه آسیا در تایلند در دور اول این رقابتها با مجموع دو برد و دو باخت به کار خود پایان داد. باشت باوی در این رقابتها موفق شده بود لوچنکو از ازبکستان و جاکولو از فیلیپین را با نیتجه 3 بر یک شکست دهد اما برابر هانگ کاتاک از هنک کنگ و لئونگ چی فنگ از مالزی تن به شکست داد و در جدول خود به‌ عنوان نفر سوم معرفی شد. بازیکنان تایلند و مالزی به ترتیب بعنوان نفرات اول و دوم گروه یک معرفی شدند.

با پایان یافتن مرحله اول (گروهی) این رقابتها و آغاز دور دوم مسابقات با انجام قرعه کشی بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شناختند. بر این اساس حامد باشت باوی نماینده کشورمان ساعت ۱۰ به وقت محلی روز یکشنبه روی میز شماره ۲ با سیون تولا از کامبوج مسابقه می‌دهد.

باشت باوی در صورت پیروزی برابر این بازیکن با عبدالرحمن از قطر روبرو خواهد شد که در صورت غلبه بر این حریف خود به جمع چهار بازیکن برتر صعود خواهد کرد. در صورت صعود باشت باوی به جمع چهار بازیکن برتر وی باید با سید یک این رقابتها از هنک کنگ به میدان برود.

 

کد خبر 2264638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha