۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۰:۳۲

جعفری در گفتگو با مهر:

برخی فرنگی کاران اردو را ترک نکردند/ مشکل عبدولی حل می‌شود

برخی فرنگی کاران اردو را ترک نکردند/ مشکل عبدولی حل می‌شود

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه برگزاری آخرین اردوی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: با توجه به اتمام اردوی ششم تیم ملی و مرخصی فرنگی کاران تا آغاز اردوی بعدی، برخی از ملی پوشان تمرینات خود را در خانه کشتی ادامه می‌دهند.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اردوی ششم تیم ملی جمعه شب به پایان رسید و این در حالی بود که ما تا روز 21 فروردین ماه به اردونشینان استراحت و مرخصی دادیم، اما برخی فرنگی کاران اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا با هماهنگی کادر فنی در خانه کشتی ماندند تا تمرینات خود را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: تیمی که به رقابتهای قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام می‌شود، از ترکیبی جوان و بیرون آمده از فرایند انتخابی تیم ملی تشکیل شده و سعی ما این است که با همین تیم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ضمن اظهار رضایت از شرایط جسمی و روحی مسافران آسیایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند رو به رشدی را طی می‌کنیم و با توجه به برنامه‌های مدون سالجاری و حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی، سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن از زمان موجود بهره ببریم.

وی با رد برخی مسایل و مشکلات حاشیه ای پیرامون کادر فنی تیم ملی ادامه داد: هیچکدام از اعضای کادر فنی تیم ملی مشکل خاصی برای ادامه همکاری با سیستم موجود ندارند و تمامی عوامل عرصه ملی کشتی فرنگی با تمام توان به اهداف پیش روی خود می‌اندیشند.

جعفری در خاتمه با اظهار امیدواری به حل مشکل خروجی سعید عبدولی گفت: طی روزهای اخیر پیگیر اقدامات نظام وظیفه و خروجی عبدولی بودیم و مطمئنا وی می‌تواند تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا را همراهی کند.

کد خبر 2264820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha