۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷

تراکتورسازی – استقلال خوزستان؛ مصافی تشریفاتی برای سرخپوشان

تراکتورسازی – استقلال خوزستان؛ مصافی تشریفاتی برای سرخپوشان

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم تراکتورسازی در شرایطی امروز به مصاف تیم استقلال صنعتی خوزستان می رود که نتیجه این دیدار هیچ تاثیری در سرنوشت ناخوش این تیم تبریزی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز یکشنبه با انجام هشت دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که در یکی از بازی های نه چندان مهم، تیم تراکتورسازی تبریز در خانه از تیم استقلال صنعتی خوزستان پذیرایی می کند.

این دیدار با توجه به شرایط جدول، برای تیم تراکتورسازی به نوعی تشریفاتی است و اهمیت چندانی ندارد، با این وضعیت حتی کسب سه امتیاز هم نمی تواند حال نه چندان خوب سرخپوشان را بهبود دهد. تیم تراکتورسازی هم اکنون از 28 بازی، 39 امتیاز کسب کرده و در خانه هفتم قرار دارد.

شاگردان تونی اولیویرا که در 11 هفته گذشته لیگ برتر هرگز رنگ پیروزی را به خود ندیده اند، با اندوخته کمی که دارند از هیچ امیدی حتی برای ایستادن در رده پنجم برخوردار نیستند و آنها در این دو بازی باقی مانده، در بهترین شرایط ممکن فقط می توانند با سبقت از ملوان 44 امتیازی به رده ششم بازگردند.

در سوی مقابل اما تیم استقلال صنعتی خوزستان در قیاس با تراکتورسازی نیاز بیشتری به کسب امتیاز از بازی امروز خود در تبریز دارد. تیم استقلال صنعتی با هدایت عبداله ویسی هم اکنون با 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و تیم های 25 امتیازی داماش و فجرسپاسی را در تعقیب خود می بیند.

استقلالی ها اگر از بازی امروز خود حتی یک امتیاز بگیرند، می توانند بقای خود در لیگ برتر را مسجل کنند.

تیم تراکتورسازی از چارچوب بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17:30 امروز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم استقلال صنعتی خوزستان است.

 

کد خبر 2264831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha