۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

بازیکنان متین ورامین به مانیل رسیدند/ آغاز تمرینات متین در هتل جیلس فیلیپین

بازیکنان متین ورامین به مانیل رسیدند/ آغاز تمرینات متین در هتل جیلس فیلیپین

ورامین - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم متین ورامین گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم متین ورامین به شهر مانیل رسیده و در هتل جلیس این کشور استقرار پیدا کردند.

علیرضا فداکار که به دلیل مشکل خروجی سه بازیکن تیم متین ورامین دیرتر از سایر بازیکنان به سوی محل برگزاری مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا رفت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی تیم متین ورامین پس از ترک تهران و توقفی چند ساعته در دوبی، بامداد یکشنبه وارد مانیل پایتخت فیلیپین شدند.

سرپرست تیم متین ورامین افزود: بازیکنان تیم متین پس از ورود به شهر مانیل در هتل جلیس این کشور استقرار پیدا کردند و تمرینات خود را از امروز با جدیت برای حضور در مسابقات آسیایی آغاز می کنند.

وی ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته مشکل خروجی سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور و پوریا فیاضی حل شد و این بازیکنان تهران را به مقصد فیلیپین ترک کردند و با تأخیر یک روزه در جمع بازیکنان حاضر خواهند شد.

فداکار اضافه کرد: متین برای تقویت هر چه بیشتر خود در این رقابت ها اقدام به جذب چهار بازیکن در پست های مختلف کرده است و پوریا فیاضی، میکائیل تاجر، وحید سید عباسی و داود مقبلی، قهرمان لیگ برتر را در رقابت های جام باشگاه های آسیا همراهی می کنند.

وی عنوان کرد: ورامین شهرستان بزرگ و با عظمتی است و ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی دارد و امروز شاهد هستیم که قهرمانان ورزشی منطقه در رشته های مختلف ورزشی، در سطح ملی و بین المللی قابلیت های بالایی را از خود نشان می دهند و در طول یک سال گذشته تمام تلاشمان را به کار بستیم تا تیمی خوب و درخور شأن نام ورامین راهی لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا کنیم که این امر به همت کادر فنی و مسئولان تیم صورت پذیرفته است.

گفتنی است شهرام محمودی، مصطفی شریفات، میکائیل تاجر، سعید معروف، وحید سیدعباسی، محمد موسوی، پوریا فیاضی، احسن شیرکوند، علی اصغر رزم فر، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار و علیرضا نصر اصفهانی ترکیب 12 نفره نماینده والیبال ایران را در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تشکیل می‌دهند.

گروه‌بندی کامل این رقابتها به شرح زیر است:

گروه اول: فیلیپین، عراق، کویت، مغولستان

گروه دوم: یران، ژاپن، لبنان، ویتنام

گروه سوم: قطر، قزاقستان، عمان، هنگ کنک، ترکمنستان

گروه چهارم: چین تایپه، چین، امارات، هند، گینه نو

کد خبر 2264971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha