۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۹:۲۴

حواشی بازی فولاد- استقلال تهران/

بازار سیاه بلیت/حضور فتح الله زاده و مهدی تاج در ورزشگاه الغدیر

بازار سیاه بلیت/حضور فتح الله زاده و مهدی تاج در ورزشگاه الغدیر

اهواز - خبرگزاری مهر: تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی در اهواز به مصاف هم رفتند که قصه کهنه بازار سیاه بلیت در این بازی نیز به وضوح قابل مشاهده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران از سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر همزمان با سایر بازی های این هفته لیگ برتر از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه الغدیر اهواز آغاز شد.

فولاد که در این بازی به دنبال پیروزی بر حریف نامدار خود و کسب عنوان قهرمانی است، حمایت همه جانبه ای را از سوی هواداران خود به همراه دارد به گونه ای که ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز امروز تکمیل شده است.

البته در این میان نیز استقلال تهران از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه که به میزبان اختصاص دارد استفاده کرد و هواداران این تیم سکوهای متعلق به خود را تکمیل کرده اند.

هوای امروز اهواز برخلاف روزهای گذشته بسیار گرم است و تابش مستقیم نور آفتاب نیز باعث گرم شدن بیشتر هوا شده است. ضمن اینکه هواداران فولاد بنری با این جمله که «استقلال به جهنم اهواز خودش آمدی» در دست گرفته اند که با وجود گرمای هوا به نظر منطقی به نظر می رسد.

این روزها که فولاد خوزستان بازی های بسیاری حساسی در لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا پشت سرگذاشته، ورزشگاه الغدیر اهواز محل برگزاری بازی های این تیم روزهای شلوغی را به خود دیده است که بی شک هیچ از این روزها به شلوغی امروز نمی رسد و ترافیک سنگینی قبل از آغاز بازی در راه های منتهی به این ورزشگاه ایجاد شده بود که اغلب انها هواداران فولاد بودند و پرچم ها این تیم را در دست داشتند.

علی فتح الله زاده میرعامل باشگاه استقلال تهران نیز همراه بازیکنان این تیم در اهواز حضور دارد این در حالی است که  دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مثل همیشه از حضور در ورزشگاه و دیدن بازی تیمش خودداری کرده است.

از میهمانان ویژه این بازی می توان به حضور مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اشاره کرد که از شب گذشته وارد اهواز شده و قول داده در صورت قطعی شدن قهرمانی فولاد، جشن قهرمانی را امروز در اهواز برگزار کنند.

همانند بازی های حساس دیگری که در اهواز برگزار می شود در این بازی نیز شاهد بازار سیاه بلیت از سوی برخی سودجود بودیم که به نظر می رسد برای ریشه کن شدن این موضوع در اهواز برخوردهای قاطعانه تری از سوی مسئولان لازم است.

تشنگی هواداران نیز یکی از مشکلات این ورزشگاه به شمار می رود که همانند بازی های قبل هواداران را آزاد داد و آنها مجبور هستند بطری های آب معدنی که در ورزشگاه به فروش می رسد با قیمت گزافی خریداری کنند.
 

کد خبر 2265392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha