۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

لبرون جیمز اجازه خودنمایی به کارملو آنتونی نداد/ کلیپرز برنده دربی لس‌آنجلس

لبرون جیمز اجازه خودنمایی به کارملو آنتونی نداد/ کلیپرز برنده دربی لس‌آنجلس

ستاره تیم میامی هیت در جدال برابر نیویورک نیکس به کارملو آنتونی اجازه خودنمایی نداد و با درخششی که داشت زمینه‌های بردی دیگر را برای تیم خود فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای حساس بامداد امروز رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA تیم میامی هیت در حضور 19 هزار و 647 هوادار خود میزبان نیویورک نیکس بود که در پایان با حساب 102 بر 91 حریف خود را شکست داد. "لبرون جیمز" ستاره تیم میامی در این بازی 38 امتیاز، 5 ریباند و 6 پاس منجر به امتیاز داشت و ستاره میدان معرفی شد این در حالی است که "کارملو  آنتونی" فوروارد سرشناس نیکس کاملا تحت تاثیر بازی "لبرون جیمز" قرار داشت و نتوانست بیش از 13 امتیاز را در 44 دقیقه کسب کند.

لبرون جیمز و کارملو آنتونی در نمایی از بازی بامداد امروز

امروز همچنین دربی شهر لس آنجلس بین تیم های کلیپرز و لیکرز برگزار شد که در پایان تیم کلیپرز با نتیجه 120 بر 97 به برتری دست یافت. "کریس پل" و "بلیک گریفین" دو بازیکن تیم کلیپرز با کسب 23 امتیاز ستاره‌های این بازی بودند. "پائو گاسول" نیز روی نیمکت لیکرز حضور داشت ولی بازی نکرد. این دیدار در حضور 19 هزار و 239 تماشاگر سالن "استپلس سنتر" برگزار شد.

تصویری از دربی شهر لس آنجلس

ایندیانا پیسرز، تیم دوم کنفرانس شرق نیز برابر آتلانتا هاوکس تیم هشتم این جدول با حساب 107 بر 88 مغلوب شد. "جف تیگو" گارد تیم آتلانتا در این بازی 25 امتیاز کسب کرد و ستاره تیمش معرفی شد. امتیازآورترین بازیکن تیم ایندیانا نیز "پل جورج" بود که 18 امتیاز به نام خود ثبت کرد.

جف تیگو گارد تیم آتلانتا هاوکس از بازیکان ایندیانا توپ‌ربایی کرده است

سن آنتونیو اسپرز صدرنشین کنفرانس غرب در سالن اختصاصی خود "ای تی اند تی سنتر" میزبان ممفیس گریزلیز بود که این تیم را در پایان با شکست 112 بر 92 بدرقه کرد. "مانو جینوبیلی" و "کاهیل لئونارد" دو بازیکن تیم اسپرز با کسب 26 امتیاز بهترین نفرات این تیم در بازی امروز بودند.

مانو جینوبیلی ستاره آرژانتینی تیم اسپرز از جیمز جانسون بازیکن ممفیس عبور کرده است

اوکلاهماسیتی ثاندرز نزدیکترین تعقیب کننده سن آنتونیو هم در زمین تیم فینیکس سانز 122 بر 115 مغلوب شد. "کوین دورانت" در این بازی 38 امتیاز، 11 ریباند، 3 پاس منجر به امتیاز و 2 بلاک شات به نام خود ثبت کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود.

کوین دورانت ستاره اوکلاهما به سختی از مدافعان حریف عبور می‌کند

در سایر دیدارهای امروز نتایج زیر کسب شده است:

* پورتلند بلیزرز 100 - نیواورلینز پلیکانز 94
* گلدن استیت وریرز 130 - یوتا جاز 102
* هسوتون راکتس 130 - دنور ناگتس 125
* ساکرامنتو کینگز 91 - دالاس ماوریکس 93

کد خبر 2265571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha