۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۹

پس از پیروزی مقابل چین؛

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا اخراج شد/ ابهام در وضعیت امید نمازی

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا اخراج شد/ ابهام در وضعیت امید نمازی

"تام سرمانی" سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا با وجود پیروزی این تیم برابر چین از سمت خود برکنار شد. این در حالی است که امید نمازی مربی پیشین تیم ملی ایران به تازگی به عنوان مربی تیم زنان آمریکا مشغول کار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال زنان آمریکا روز یکشنبه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه "اسپورتینگ گود پارک" به مصاف تیم ملی زنان چین رفت و با نتیجه 2 بر صفر برابر این حریف خود به برتری رسید. با وجود این، "تام سرمانی" سرمربی تیم ملی آمریکا بعد از این مسابقه از سمت خود برکنار شد. سرمانی بعد از برکناری‌اش گفت: از اینکه اوضاع خوب پیش نمی‌رود ناراحتم. با این حال از اینکه فدراسیون فوتبال آمریکا این فرصت را به من داد تشکر می‌کنم. همچنین از دستیاران و بازیکنانم ممنونم".

تیم ملی زنان آمریکا سال گذشته از مجموع 16 مسابقه، صاحب 13 برد و سه تساوی شده بود. با این حال آنها در "آلگاروه کاپ" که در ماه مارس برگزار شد، دو باخت و یک تساوی کسب کردند تا رکورد 43 بازی بدون باختشان شکسته شود.

سرمانی از اکتبر 2012 سرمربی تیم ملی زنان آمریکا بود. "سونیل گولاتی" رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا هم درباره برکناری سرمانی گفت: "از زحمات و تلاش‌های سرمانی در این مدت تشکر می‌کنیم ولی ما نیاز داشتیم که فضای جدیدی را تجربه کنیم".

با برکنار سرمانی، ابهاماتی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی آمریکا بوجود آمده است. این در حالی است که امید نمازی مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به تازگی به عنوان مربی تیم ملی زنان آمریکا انتخاب شده و یکی از دستیاران سرمانی در هفته‌های گذشته بوده است. هنوز مشخص نیست سرنوشت فعالیت نمازی در تیم ملی زنان آمریکا به کجا ختم خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا درباره انتخاب سرمربی جدید تیم زنان این کشور هم گفت: " ما به سرعت کارمان را برای انتخاب سرمربی جدید شروع می‌کنیم تا تیم آمریکا را در مسابقات جام جهانی زنان در سال 2015 هدایت کند".

گولاتی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر احتمال انتخاب امید نمازی به عنوان سرمربی جدید تیم زنان آمریکا، گفت: اخبار مرتبط به زودی از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد".

کد خبر 2265608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha