۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰

برای دریافت 50 درصد بودجه؛

مسئولان کمیته ملی المپیک با معاون رئیس جمهور دیدار کردند

مسئولان کمیته ملی المپیک با معاون رئیس جمهور دیدار کردند

رئیس کمیته ملی المپیک همراه با برخی دیگر از مسئولان این کمیته روز گذشته دیداری با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام دادند. این دیدار در راستای انجام رایزنی‌های لازم برای تخصیص صد در صد بودجه سال 93 و دریافت 40 تا 50 درصد آن در سه ماهه اول انجام شد.

محمدعلی شجاعی، خزانه‌دار کمیته ملی المپیک که در نشست روز یکشنبه حضور داشت در رابطه با آن توضیح داد و  به خبرنگار مهر گفت: طی این جلسه در رابطه با مشکلات مالی کمیته ملی المپیک و اهمیت توجه به آن با توجه به رویدادهای مهم پیش رو صحبت کردیم و به صورت مکتوب هم آنها را در اختیار محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری قرار دادیم تا بر اساس صحبت‌ها و رایزنی‎های انجام شده دستورات لازم روی آن داده شود.

وی با اشاره به برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی به عنوان مهمترین رویداد مورد نظر کمیته ملی المپیک در سال جاری اظهارداشت: اگر کمیته ملی المپیک نگاه و حمایت خاص دولت را نداشته باشد به طور حتم برای حمایت از فدراسیون‌ها جهت آماده‌‎سازی حضور در این بازی‌های مهم دچار مشکل خواهد شد.

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک تاکید کرد: بر این اساس در نشست روز یکشنبه با آقای نوبخت، رایزنی‌هایی انجام دادیم تا بتوانیم از صد در صد تخصیص بودجه مصوب امسال کمیته ملی المپیک بهره‌مند شویم. همچنین صحبت‌هایی انجام دادیم مبنی بر اینکه بخش قابل توجهی از این بودجه را در سه ماهه اول سال دریافت کنیم تا بتوانیم بودجه دریافتی را به موقع در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهیم.

وی با ابراز رضایت از نشست برگزار شده میان مسئولان کمیته ملی المپیک و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: آقای نوبخت ذهن و نگاه روشنی نسبت به ورزش دارند. وی در این جلسه قول مساعد نسبت به توجه به مسائل و نیازهای مالی کمیته ملی المپیک دادند. امیدواریم که بتوانیم از برگزاری اینگونه جلسات بهره لازم را در هر دو مورد تخصیص صد در صد بودجه  امسال و دریافت بخش اعظم آن در سه ماهه اول ببریم.

شجاعی تاکید کرد: معمولا بودجه مصوب هر نهادی طی دوازده ماه سال در اختیار آن قرار می‌گیرد اما برای کمیته ملی المپیک که باید شهریورماه کاروان خود را به بازی‌های آسیایی اعزام کند، دریافت بودجه حتی در ماه مرداد هم تاثیر زیادی ندارد. بنابراین به شدت به دنبال این هستیم  40 تا 50 درصد بودجه سال 93 را طی سه ماه اول دریافت کنیم تا بتوانیم به موقع فدراسیون‌های ورزشی را برای آماده‌سازی آسیایی شارژ مالی کنیم.

کد خبر 2265706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha