۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۴۴

فروتن در گفتگو با مهر:

برای نظر محمدی متاسفم/ تاج به اصفهانی‌ها روی خوش نشان نمی‌دهد

برای نظر محمدی متاسفم/ تاج به اصفهانی‌ها روی خوش نشان نمی‌دهد

اصفهان – خبرگزاري مهر: سرپرست تيم ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد شديد از سرمربی داماش گيلان به دليل اظهارات یکشنبه شب وی، گفت: برای نظر محمدی متاسف هستم زيرا او اينگونه به دليل ضعف فنی، همه چيز را زير سئوال می‌‎برد.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صحبت‌های شب گذشته سرمربی داماش گیلان و مطرح کردن اتهاماتی نسبت به تیم ذوب‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من برای نظر محمدی متاسف هستم زیرا این صحبت‌ها در شان یک مربی نیست. همه شاهد بودند که داوری در دیدار ذوب‌آهن مقابل داماش گیلان به سود تیم ذوب‌آهن نبود و حتی من بارها به این مسئله اعتراض داشتم.

وی افزود: ترقوه بازیکن ما شکست اما داور این صحنه را خطا نگرفت و حتی من این مسhله را به ناظر بازی تذکر دادم اما نمی‌دانم روی چه حسابی این حرف‌ها مطرح می‌شود.

سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: تاج یک اصفهانی است و به بهترین شکل، سازمان لیگ را مدیریت می‌کند اما برای نظر محمدی متاسف هستم که اینگونه پای تاج را وسط می‌کشد و ضعف خود را با این مسائل توجیه می‌کند.

وی با بیان اینکه داماش در این بازی خوب کار کرد، افزود: 3 ناظر بر قضاوت داوری این مسابقه نظارت می‌کردند و اتفاقات یکی از آنها بهروان بود که اصالتا شمالی است اما نمی‌دانم چرا علی نظر محمدی با مطرح کردن این اظهارات، حتی بازی بازیکنان خود را نیز زیر سئوال برد.

فروتن با طرح این پرسش که" آیا به نظر شما جایگاه ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی لیگ برتر اینجاست"؟، خاطرنشان کرد: در دیدار با صبای قم 8 موقعیت داشتیم و هیچ یک از موقعیت‌ها وارد دروازه صبا نشد اما هرگز نسبت به داوری اعتراض نکردیم؛ ذوب‌آهن 2 ملی‌پوش دارد و 8 بازیکن این تیم سابقه بازی در تیم ملی دارند و من نمی‌دانم که چرا این اظهارات مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: داماش در دقایق پایانی بازی روز گذشته ما را زیر فشار قرار داد اما متاسف هستم که نظرمحمدی اینگونه حرف می‌زند و همه چیز را زیر سئوال می‌برد.

سرپرست ذوب‌آهن با اشاره به حضور تاج در سازمان لیگ افزود: تاج در سازمان لیگ بارها می‌توانسته به ذوب‌آهن کمک کند اما به خاطر شائبه از این کمک‌ها خودداری کرده و هرگز به ذوب‌آهن به صورت ویژه نگاه نمی‌کرده و او حتی به ما روی خوش نشان نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: باید بگویم زمانی که عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ بود، او بیشتر به ما کمک می‌کرد و برای ما درخواست کمک گرفتن از او برای مشکلات تیم، راحت‌تر بود اما تاج هرگز به اصفهانی‌ها روی خوش نشان نمی‌دهد و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا مطرح شده است.

 

کد خبر 2266018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha