۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۵۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

بازگرداندن امتیاز نفت عجیب بود/ آقایان اصول جوانمردانه را رعایت کنند

بازگرداندن امتیاز نفت عجیب بود/ آقایان اصول جوانمردانه را رعایت کنند

مربی تیم فوتبال پارسه تهران اعلام کرد بازگرداندن رای نفت مسجد سلیمان اتفاق خیلی عجیب است و آقایان باید پیش از آغاز دیدارهای فردا وضعیت تیم نفت را مشخص کنند.

بهمن عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعلیق شدن کسر امتیاز از تیم نفت مسجد سلیمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: سوال من از مسئولان این است که اگر حکم صادر شده، چرا آن را منتفی کردند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که از تیم‌های بزرگ لیگ برتری همچون استقلال و پرسپولیس امتیاز کسر شد، امتیازاتی حتی در تعیین قهرمان فصل جاری تاثیرگذار است اما این امتیازات به این تیم‌ها بازگشت داده نشد.

وی اضافه کرد: البته در این شرایط امیدوارم این حکم تا قبل از بازی‌های فردا صادر شود تا همه تیم‌های تلکیف خود را بدانند. شاید مسئولان منتظرند تا ببینند آن تیم خاص چه نتیجه‌ای می‌گیرد تا بعد در مورد کسر امتیاز از تیم نفت مسجد سلیمان نظر نهایی را اعلام کنند.

مربی تیم فوتبال پارسه تهران همچنین افزود: بازگرداندن رای نفت مسجد سلیمان اتفاق خیلی عجیب است، حتی اگر امروز یا فردا هم رای صادر شود، در بازی‌ها بحران‌هایی را بوجود نمی‌آورد اما اعلام آن به مراتب بهتر از اعلام نکردنش است. واقعا برای من این مساله جای سوال دارد و نمی‌دانم چرا این رای هنوز قطعی نشده است.

"چه اتفاقی در بازی دو تیم افتاد که کمیته انضباطی را مجاب به کسر امتیاز از تیم نفت مسجد سلیمان کرد؟". وی در این مورد اینگونه پاسخ داد: در آن بازی تماشاگران نفت با دو دستگاه اتوبوس به تهران آمده بودند و بعد از باخت تیم‌شان عصبانی شده و شعارهایی را سر دادند. این اتفاق در چند بازی مختلف رخ داد زیرا آنها با تماشاگران خود، در برخی از بازی‌ها که تیم میزبان تماشاگر ندارد، برجریان بازی مسلط می‌شوند.

عابدینی در پایان گفت: وقتی آقایان صحبت از ارائه بازی جوانمردانه از تیم‌ها می‌کنند، خود مسئولان هم باید اصول جوانمردانه را رعایت کنند. در این شرایط واقعا همه مشکوک می‌شود که داستان چیست و چرا این رای دیر صادر می‌شود.

کد خبر 2266139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha