۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۳۴

وزیر اطلاع رسانی سوریه:

انتخابات ریاست جمهوری در زمان مقرر برگزار می‌شود/به سخنان نصرالله و بشار اسد اعتماد داریم

انتخابات ریاست جمهوری در زمان مقرر برگزار می‌شود/به سخنان نصرالله و بشار اسد اعتماد داریم

وزیر امور اطلاع رسانی سوریه در اظهاراتی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری سوریه در زمان از پیش تعیین شده و در تمام 14 استان سوریه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، "عمران الزعبی" وزیر امور اطلاع رسانی سوریه در اظهاراتی تازه تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری آتی سوریه در زمان از پیش تعیین شده و در تمام 14 استان این کشور برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: امکان لغو برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد و این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد. البته عملیات نظامی در کنار برگزاری انتخابات ادامه پیدا می کند و ما نمی توانیم آن را به هر دلیلی به تعویق بیندازیم.

الزعبی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه پایداری مردم و توانمندی دولت را تقویت خواهد کرد، افزود: درگیریها در جبهه های اصلی جنگ تا قبل از پایان سال جاری (2014) پایان می یابد.

وی تاکید کرد: هم اکنون یک نبرد سرنوشت ساز در سوریه برای اعراب و منطقه جریان دارد و همه مسائل به آنچه در سوریه رخ می دهد مرتبط است.

وزیر امور اطلاع رسانی سوریه با اشاره به مواضع دبیرکل حزب الله لبنان و رئیس جمهور سوریه درباره تحولات این کشور، تاکید کرد: زمانی که سید حسن نصرالله و بشار اسد از آینده مطمئن هستند ما هم از این مسئله مطمئن هستیم.

 

کد خبر 2266361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha