۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸

برای بازگشت به اردوی تیم ملی؛

نشست رسول خادم و مهدی تقوی پنجشنبه برگزار می شود

نشست رسول خادم و مهدی تقوی پنجشنبه برگزار می شود

دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان قصد دارد برای ارایه پیشنهاد بازگشت به عرصه ملی به دیدار رئیس فدراسیون کشتی برود تا شاید بتواند فرصت دوباره ای برای جبران مافات کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تقوی آزادکار عنوان دار مازنی پس از ناکامی در المپیک لندن و رقابتهای جهانی 2013 مجارستان با توجه به شرایط نامناسب روحی وروانی ، تصمیمات احساسی را اتخاذ و ازعرصه ملی خداحافظی کرد.

خداحافظی احساسی و دور از انتظار مهدی تقوی در حالی صورت گرفت که رسول خادم و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد به رغم نتایج ضعیف وی در دو رویداد بزرگ المپیک و جهانی، بازهم او را به اردوی تیم ملی دعوت کردند، اما تقوی همچنان بر تصمیم خود اصرار داشت.

اکنون که مدتها از این اتفاق گذشته، مهدی تقوی از فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی درخواست کرده تا فرصت مجددی به او دهند تا شاید بتواند این تصمیم اشتباه و احساسی را جبران کند.

در همین راستا برخی از اهالی کشتیاستان مازندران و همچنین اصغر ثمربخش رئیس هیات کشتیاین استان نشستی را با رسول خادم برگزار کرده اند که البته نتایج و اخبار مشخص و قطعی از این رایزنی ها منتشر نشده است.

اصغر ثمربخش روز گذشته در دیدار با رسول خادم پیگیر وضعیت بازگشت مهدی تقوی بود و گفته می شود تقوی نیز قرار است روز پنجشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی ،آخرین تلاش برای بازگشتش را انجام دهد.

کد خبر 2266534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha