۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۲

زمان برگزاری مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد

زمان برگزاری مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد

رئیس سازمان لیگ اعلام کرد زمان تمامی دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد. بر این اساس، تمام مسابقات هفته سی‌ام از ساعت 19 روز جمعه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تاج در نامه‌ای به روسای هیأت‌های فوتبال لیگ برتر ضمن تاکید بر همزمانی مسابقات هفته آخر لیگ برتر، اعلام کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جدول مسابقات و نزدیکی امتیازات تیم‌ها در قعر و صدر جدول مقرر گردیده کلیه دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر در تاریخ 22 فروردین ماه به طور همزمان برگزار شود و در زمینه‌های مختلف و مرتبط تمهیدات و پیش‌بینی لازم به عمل آید.

تاج در این نامه ادامه داده است: بنابراین سزاوار است کلیه تیم‌ها اعم از اینکه نتیجه حاصله از بازی‌های پیش رو در سرنوشت آنها تأثیری داشته باشد یا نه با احترام به قوانین و مقررات، اصول حاکم بر مسابقات با انجام بازی جوانمردانه موجبات رضایت ایزد منان و جامعه ورزشی کشور به ویژه فوتبال را فراهم آورند و به این ترتیب حقی از تیمی تضییع نخواهد شد. ضمنا با در نظرگرفتن برنامه اختتامیه بنا به ضرورت و درخواست اسپانسر موافقت گردید کلیه بازی‌های اعلام شده به جای ساعت 17 و 30 دقیقه در همان روز و ساعت 19 برگزار شود.

کد خبر 2266785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha