۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰

ژوزه مورینیو:

خوشحالی‌ام شادی پس از گل نبود/ فرقی نمی‌کند حریف‌مان چه تیمی باشد

خوشحالی‌ام شادی پس از گل نبود/ فرقی نمی‌کند حریف‌مان چه تیمی باشد

سرمربی تیم فوتبال چلسی با اشاره به واکنشی که پس از به ثمر رسیدن گل دوم مقابل پاریسن ژرمن انجام داد گفت قصد انجام شادی پس از گل نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال چلسی سه‌شنبه شب صعودی دراماتیک به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان داشت. این تیم در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر یک مقابل پاریسن ژرمن شکست خورده بود و در بازی برگشت به پیروزی دو بر صفر نیاز داشت تا به نیمه نهایی راه پیدا کند.

"دمبا با" در دقیقه 88 گل دوم را برای چلسی به ثمر رساند که این موضوع سبب شد "ژوزه مورینیو" طول زمین را به حالت دو طی کند تا به جمع بازیکنان چلسی برسد.

مورینیو در خصوص این واکنش گفت: من قصدم انجام شادی گل نبود. دویدم تا به بازیکنانم بگویم هنوز دقایقی زمان باقی مانده است. می‌دانستم آنها در آن لحظات می‌خواستند، جشن بگیرند و فکر می‌کردند بازی تمام شده است. آنها فراموش کرده بودند که سه، چهار دقیقه از زمان بازی باقی است. این شادی گل نبود اما شما توانستید ببینید که من هنوز هم می‌توانم بدوم.

سرمربی چلسی افزود: مرحله یک چهارم نهایی هشت تیم فوق‌العاده داشت و تصور کنید چهار تای از آنها به نیمه نهایی رفته‌اند. یک حریف بزرگ در انتظار تیم ماست اما برای من فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم.

کد خبر 2267134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha