۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷

الله وردی:

ثبت نام مددجویان متقاضی دریافت یارانه در مراکز بهزیستی خراسان شمالی انجام می‌شود

ثبت نام مددجویان متقاضی دریافت یارانه در مراکز بهزیستی خراسان شمالی انجام می‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مديركل بهزيستي خراسان شمالي از آغاز ثبت نام مددجويان بهزيستي متقاضي دريافت يارانه نقدي در مراکز بهزیستی استان از امروز خبر داد.

رضا الله وردي در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه در کشور، گفت: ثبت نام متقاضيان دریافت یارانه در فاز دوم قانون هدفمندي يارانه ها از امروز 20 فروردين همزمان با سراسر كشور در خراسان شمالي نیز از طريق مراجعه به سامانه رفاهي آغاز شده است.

وي افزود: بر اساس دستورالعمل اعلام شده از سوي سازمان هدفمندسازي يارانه ها، ثبت نام از سرپرستان متقاضي دريافت يارانه بر اساس عدد سمت راست شماره كارت ملي آنها از بامداد 20 فروردين ماه به طور همزمان در سراسر كشور آغاز شده و تا 30 فروردين جاري به مدت 10 روز ادامه دارد.

این مسئول با بين اينكه ثبت‌نام اين دوره از فاز دوم هدفمندي يارانه ها فقط از طريق اينترنت و مراجعه به سامانه www.refahi.ir امكان پذير است، اظهار كرد: مددجويان تحت حمايت بهزيستي استان نيز مي توانند با مراجعه به سامانه مذكور يا مراجعه به مراكز بهزيستي شهرستان هاي خراسان شمالي اقدام به ثبت نام كنند.

الله وردي اضافه كرد: در خراسان شمالي كميته امداد، پست بانك، مراكز پليس+ 10 و دفاتر پيشخوان دولت در روستاها نيز ثبت نام از متقاضيان نيازمند دريافت يارانه‌ها در مرحله دوم را انجام می دهند.

وي گفت: مراكز بهزيستي در شهرستان هاي مختلف استان به جزثبت نام مددجويان تحت پوشش اين سازمان، از ديگر افرادي كه نيازمند دريافت يارانه هستند نیز ثبت نام به عمل مي آورد.

اين مسئول با تاكيد بر اينكه ثبت نام نكردن افرادي كه نياز به يارانه ندارند به منزله انصراف اين افراد است، تصريح كرد: هدفمندي يارانه ها به عنوان يك اقدام مهم اقتصادي در كشور محسوب مي شود و با انصراف افراد بي نياز، زمينه براي كمك به ساير نيازمندان فراهم خواهد شد.

الله وردي با اشاره به اينكه مهلت ثبت نام متقاضيان نيازمند دريافت يارانه محدود است، گفت: سرپرستان خانواري كه به دلايلي از ثبت نام فاز دوم قانون هدفمندي يارانه در استان بازمانده اند، مي توانند در روزهاي 30 و 31 فروردين ماه سال جاري با مراجعه به دفاتر اعلام شده از سوي سازمان هدفمندي يارانه ها اقدام به ثبت نام كنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالي در خاتمه افزود: داشتن مدارك شناسايي شامل كارت ملي و شناسنامه تمامي اعضاي خانواده براي متقاضيان دريافت يارانه و مددجويان تحت پوشش بهزيستي استان الزامي است.

کد خبر 2267164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha