۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶

بازدیدهای كنترل ایمنی آتش‌نشانی از مصلی/ 60 ناشر در بخش الكترونيك نمايشگاه ثبت‌نام کردند

بازدیدهای كنترل ایمنی آتش‌نشانی از مصلی/ 60 ناشر در بخش الكترونيك نمايشگاه ثبت‌نام کردند

بیش از 60 ناشر در بخش الكترونیك بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران ثبت‌نام كردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ﮐﻤﯿﺘﻪ ﻧﺎﺷﺮان اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران اﻋﻼم ﮐﺮد: ﺗﺎ ﺗﺎرﯾﺦ 17 فروردین‌، بیش از 60 ناشر و شركت برگه‌های ثبت‌نام خود را برای حضور در این رویداد تحویل دادند. این تعداد درخواست‌كننده، ﺗﻘﺎﺿﺎی ﺑﯿﺶ از 1200 ﻣﺘﺮﻣﺮﺑﻊ ﻏﺮﻓﻪ از كمیته ناشران الكترونیك را برای عرضه محصولات خود داشتند.

همچنین ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﻘﺮرات و ﺿﻮاﺑﻂ اﻋﻼم ﺷﺪه ﺑﺮای ﺣﻀﻮر ﺷﺮﮐﺖ‌ﻫﺎ و ﻣﺤﺼﻮﻻت آﻧﺎن در ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﮐﺘﺎب، ﻫﻢزﻣﺎن ﺑﺎ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﻘﺎﺿﺎی ﺣﻀﻮر ﺷﺮﮐﺖ‌ﻫﺎ و ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻗﺎﺑﻞ ارائه آﻧﺎن آﻏﺎز ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺗﻌﺪاد ﻣﺤﺼﻮﻻت درﯾﺎﻓﺖ ﺷﺪه از 60 ﺷﺮﮐﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ اﯾﻦ ﺗﺎرﯾﺦ ﺛﺒﺖﻧﺎم ﮐﺮده‌اﻧﺪ، ﺑﯿﺶ از 2200 ﻣﺤﺼﻮل اﺳﺖ.

ﻣﻬﻠﺖ ﭘﺎﯾﺎن ﺛﺒﺖ‌ﻧﺎم در این بخش تا تاریخ 21 فروردین‌ است و ﭘﺲ از آن ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻏﺮﻓﻪ‌ﺑﻨﺪی ﺳﺎﻟﻦ‌ﻫﺎ و ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻏﺮﻓﻪ‌ﻫﺎ آغاز خواهد شد. ﭘﯿﺶ‌ﺑﯿﻨﯽ ﻣﯽ‌ﺷﻮد ﺗﻌﺪاد ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن بیش از 100 ﺷﺮﮐﺖ و ﻣﻮﺳﺴﻪ و فضای ﺑﯿﺶ از 2000 ﻣﺘﺮﻣﺮﺑﻊ ﺑﺎﺷﺪ.

خبر دیگر از نمایشگاه اینکه، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بازدیدهای كنترل ایمنی از مصلی امام خمینی (ره) محل برپایی این نمایشگاه را آغاز كرده است.

امیر مهدیانی مدیر منطقه 6 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: تا كنون جلساتی با مسئولان اجرایی نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران برگزار و اقداماتی نیز برای آماده‌سازی خودروهای ایمنی آتش‌نشانی برای استقرار در مصلی امام خمینی (ره) انجام شده است.

وی نصب خاموش‌كننده در غرفه‌ها، جمع‌آوری موارد سریع‌الاشتعال از محیط نمایشگاه،‌ رعایت استاندارد سیم‌كشی، ممنوعیت استعمال دخانیات و روشن كردن وسایل گازسوز در غرفه‌ها را از جمله موارد ایمنی دانست كه به همه شركت‌كنندگان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران،‌ ابلاغ شده است.

به گفته مهدیانی، در روزهای آینده مانور میدانی سازمان آتش‌نشانی با هدف ارزیابی عملكرد این مركز در صورت بروز حوادث با حضور مسئولان بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران برگزار می‌شود.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 2267189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha