۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۲۱

هاشم بیگ زاده:

رقم قرارداد ما از پرسپولیسی‌ها کمتر است/ روز جمعه منتظر هواداران هستیم

رقم قرارداد ما از پرسپولیسی‌ها کمتر است/ روز جمعه منتظر هواداران هستیم

هافبک تیم استقلال با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها مطمئن باشند رقم قرارداد ما پایین تر از آنهاست، گفت: روز جمعه منتظر هواداران خواهیم بود تا یک روز فراموش نشدنی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم بیگ زاده در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار سختی مقابل تراکتور سازی خواهیم داشت و این بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: ما دو بازی بسیار سنگین مقابل الجزیره امارات و فولاد خوزستان انجام دادیم که توانستیم هر دو بازی را با پیروزی پشت سرگذاشته و با شرایط روحی بسیار خوب آماده دیدار با تراکتور سازی باشیم.

وی تاکید کرد: روز جمعه اتفاقات زیادی در فوتبال خواهد افتاد و با توجه به اینکه پنج تیم شانس قهرمانی دارند زیباترین و حساس ترین بازی‌های فصل در هفته آخر انجام خواهد شد.

هاشم بیگ زاده در ادامه در خصوص افشای رقم قرارداد پرسپولیس گفت: خیال پرسپولیسی ها راحت باشد و مطمئن باشند که رقم قرارداد ما کمتر از آنها است و ما  از اینکه رقم قراردادمان رسانه ای شود هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی در پایان از هواداران استقلال خواست تا روز جمعه در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا روز فراموش نشدنی را برای این تیم رقم بزنند.

 

 

کد خبر 2267723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha