۲۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷

نیم نگاه مدعیان قهرمانی به مصاف فولادین/ احتمال برپایی جشن قهرمانی در تبریز

نیم نگاه مدعیان قهرمانی به مصاف فولادین/ احتمال برپایی جشن قهرمانی در تبریز

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در دیداری که می تواند در تعیین چهره تیم قهرمان لیگ سیزدهم نقش داشته باشد، به مصاف تیم مدعی فولاد خوزستان می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، با انجام هشت دیدار همزمان هفته سی ام پرونده سیزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا جمعه بسته می شود و طی آن در یکی از بازی های مهم تیم گسترش فولاد در تبریز به دیدار تیم رده دومی فولاد خوزستان می رود.

گسترش فولاد که خیالش از بقا در لیگ برتر چند هفته ای است که راحت شده، در این بازی فقط بخاطر روح جوانمردی و ثابت کردن فوتبال پاک خود با قدرت به مصاف تیم فولاد خواهد رفت.

دیدار گسترش فولاد با فولاد خوزستان یکی از بازی های مهم هفته پایانی است که در تعیین چهره تیم قهرمان نیز تاثیرگذار است. مصاف دو تیم در تبریز قطعا برای دیگر تیم ها نیز اهمیت دارد و مدعیان قهرمانی چشم به نتیجه این بازی مهم خواهند داشت.

برتری فولاد خوزستان برابر گسترش فولاد احتمال اینکه جشن قهرمانی لیگ سیزدهم در تبریز برگزار شود را قوت می بخشد. فولادی ها علاوه بر تلاش برای پیروزی در این بازی، پیگیر نتایج سایر بازی ها و بخصوص دیدار نفت تهران در خانه سپاهان خواهند بود.

فولاد خوزستان چنانچه در تبریز با بیش از شش، هفت گل گسترش فولاد را شکست دهد، سبب خواهد شد نفت تهران با پیروزی با اختلاف یک گل برابر سپاهان هم نتواند به جام برسد و در این حالت که کاملا دور از ذهن است، تیم فولاد با تفاضل گل بهتر نسبت به نفت قهرمان می شود.

اما با شکست نفت در اصفهان تیم فولاد به عنوان دومین شانس قهرمانی، با یک تساوی در تبریز هم می تواند به جام برسد که در این حالت باید تیم های استقلال و پرسپولیس هم برابر حریفانشان پیروز نشوند.

تساوی نفت برابر سپاهان نیز، فولاد را مجبور خواهد کرد تا در دیدار همزمان برابر گسترش فولاد حتما به پیروزی برسد تا برای دومین بار پس از فصل 84-83 قهرمان شود. شاگردان حسین فرکی البته نیم نگاهی هم به نتایج بازی های همزمان پرسپولیس و استقلال برابر حریفانشان خواهند داشت چراکه در صورت توقف فولاد در تبریز، احتمال دارد این تیم خوزستانی با مشاهده پیروزی استقلال و پرسپولیس برابر حریفانشان حتی سهمیه آسیایی را نیز از دست بدهند.

در سوی مقابل اما پیروزی گسترش فولاد 32 امتیازی در این بازی می تواند در بهترین حالت ممکن شاگردان مهدی تارتار را به رده هشتم صعود دهد. سایپا با 34 امتیاز هشتم است و گسترش فولاد با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم صبا در خانه نهم ایستاده است.

سایپا و صبا در هفته پایانی به دیدار هم خواهند رفت که تساوی در این بازی می تواند گسترش فولاد را در صورت پیروزی برابر فولاد به رده هشتم برساند و در صورت شکست برابر فولاد به رده دهم تنزل دهد.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان از ساعت 19 فردا جمعه 22 فروردین 93 همزمان با سایر دیدارهای هفته سی ام در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2267888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha