۲۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۳۷

مشکل نماینده اسپانیا در آستانه قرعه کشی لیگ قهرمانان؛

اتلتیکومادرید در صورت روبرو شدن با چلسی از دروازه بان خود استفاده نمی‌کند

اتلتیکومادرید در صورت روبرو شدن با چلسی از دروازه بان خود استفاده نمی‌کند

تیم فوتبال اتلتیکومادرید در صورت استفاده از تیبو کورتوا سنگربان بلژیکی خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی باید 6 میلیون یورو به این تیم انگلیسی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که هر دو تیم چلسی و اتلتیکومادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند این سئوال به وجود می آید که آیا تیبو کورتوا سنگربان تیم فوتبال چلسی که 3 فصل اخیر را به صورت قرضی در اتلتیکومادرید بازی کرده می تواند در صورت روبرو شدن این دو تیم برای اتلتیکومادرید به میدان برود؟ پاسخ کوتاه این سئوال این است که او می تواند اما احتمالا این کار را نمی کند.

به نوشته روزنامه اسپانیایی AS بندی در قرارداد قرضی کورتوا بین دو باشگاه چلسی و اتلتیکومادرید وجود دارد که طی آن اتلتیکومادرید در صورت استفاده از تیبو کورتوا 21 ساله مقابل چلسی در دیدار لیگ قهرمانان باید 3 میلیون یورو به این باشگاه انگلیسی بپردازد.

در صورتی که بعد از قرعه کشی جمعه دو تیم در مرحله نیمه نهایی به هم بخورند و اتلتیکومادرید از سنگربان بلژیکی خود در هر دو دیدار رفت و برگشت استفاده کند باید 6 میلیون یورو به چلسی بپردازد، رقمی که انریکو کرسو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرده قادر به پرداخت آن نیست.

 

کد خبر 2268091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha