۲۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۲۹

پلی‌آف دوم لیگ بسکتبال؛

صعود مهرام و پتروشیمی به‌ نیمه نهایی/ دربی اصفهان به بازی سوم کشید

صعود مهرام و پتروشیمی به‌ نیمه نهایی/ دربی اصفهان به بازی سوم کشید

دو تیم مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام با پیروزی برابر حریفان خود در دیدارهای دوم مرحله دوم پلی‌آف مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کردند این در حالی است که کار دو تیم اصفهانی برای تعیین راه‌یافته به این مرحله به دیدار سوم کشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای دوم از مرحله دوم پلی‌آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه در قزوین، بندرامام و اصفهان برگزار شد. در چارچوب این مرحله از مسابقات تیم پتروشیمی بندرامام در سالن اندیشه بندرامام با اقتدار و اختلاف امتیاز 39 حریف همشهری خود را شکست داد. در دیدار نخست این دو تیم نیز شاگردان مهران حاتمی صاحب برتری شده بودند.

این در حالی است که در دربی اصفهان و در پایان رقابت میان دو تیم ماهان و ذوب آهن برخلاف دیدار دوشنبه گذشته که با برتری ماهانی‌ها به پایان رسید، تیم ذوب‌آهن موفق به شکست حریف خود شد. این تیم در حالی نتیجه بازی را به سود خود تمام کرد که در سالن اختصاصی ماهان و در حضور تماشاگران این تیم به میدان رفته بود.

دیگر دیدار روز دوم مرحله دوم پلی‌آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را دو تیم هفت الماس و مهرام تهران برگزار کردند که طی آن شاگردان مصطفی هاشمی همچون دیدار رفت به برتری دست یافتند.

نتیجه سه دیدار برگزار شده در روز دوم مرحله دوم پلی‌آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به این شرح است:

* پتروشیمی بندرامام 104 - صنایع پتروشیمی 65
* هفت الماس قزوین 46 - مهرام تهران 73
* ماهان اصفهان 63 - ذوب آهن اصفهان 65

بدین ترتیب و با توجه به نتایج رقم خورده در این دیدارها و همچنین لحاظ کردن نتایج به دست آمده در دیدارهای دوشنبه گذشته، دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام به خاطر پیروزی در هر دو دیدار اول و دوم مرحله دوم پلی‌آف موفق به کسب سهمیه حضور در نیمه نهایی شدند این در حالی است که کار دو تیم اصفهانی ماهان و پتروشیمی برای تعیین دیگر تیم راه‌یافته به این مرحله از مسابقات به دیدار سوم کشیده شد. این دیدار دوشنبه آینده برگزار خواهد شد.

پیش از این دانشگاه آزاد به خاطر حاضر نشدن همیاری زنجان در زمین مسابقه و در نهایت حذف این تیم به عنوان اولین تیم و بدون انجام بازی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود.

کد خبر 2268159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha