۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۴

یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛

یوونتوس، بنفیکا، سویا و والنسیا به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردند

یوونتوس، بنفیکا، سویا و والنسیا به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردند

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ اروپا پنجشنبه شب در نقاط مختلف قاره سبز برگزار شد که طی آن تیم های یوونتوس، بنفیکا، سویا و والنسیا جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال یوونتوس که امید بسیار زیادی دارد تا به فینال رقابتها راه پیدا کند و در خانه عنوان قهرمانی را کسب کند در دیدار برگشت مقابل لیون با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و راهی مرحله بعد شد.

در این دیدار آندره آ پیرلو (4) و کلودیو مارکیزیو (68) برای یوونتوس و جیمی بریاند (18) برای لیون گلزنی کردند.

در دیگر دیدار والنسیا که دیدار رفت را با نتیجه 3 بر صفر به اف سی بازل سوئیس واگذار کرده بود دست به کار بزرگی زد و در دیدار برگشت با نتیجه 5 بر صفر میهمان 9 نفره خود را شکست داد. در این دیدار والنسیا در وقت معمول با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و در دو وقت اضافی 15 دقیقه ای هم 2 گل دیگر به ثمر رساند تا در مجموع با نتیجه 5 بر 3 پیروز شده و راهی دور بعدی شود.

در این دیدار پر افت و خیز پاکو آلکاسر (38، 70، 113)، ادواردو وارگاس (42)،  خوان برنات (118) برای والنسیا گل زدند. مارسلو دیاز و گاستون سائورو دو بازیکن اف سی بازل به ترتیب در دقایق 101 و 105 با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور از زمین بازی اخراج شدند.

سویا دیگر نماینده اسپانیا هم دست به کار بزرگی زد و شکست یک بر صفر مقابل پورتو در پرتغال را در دیدار برگشت به خوبی جبران کرد. سویا در دیدار برگشت با نتیجه 4 بر یک پورتو را از پیش رو برداشت تا در مجموع با نتیجه 4 بر 2 پیروز شده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در این بازی ایوان راکیتیچ (5 پنالتی)، ویکتور ویتولو (26)، کارلوس باکا (29) و کوین گامیرو (79) برای سویا گل زدند. تک گل پورتو را هم ریکاردو کارشما در دقیقه 90 به ثمر رساند. این در حالی بود که سویا با اخراج خورخه مورنو در دقیقه 54، 10 نفره به بازی ادامه می داد.

و در نهایت در آخرین دیدار این مرحله بنفیکا پرتغال که در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر آلکمار هلند را از پیش رو برداشته بود در دیدار برگشت با نتیجه 2 بر صفر بار دیگر حریف هلندی را از پیش رو برداشت تا در مجموع دو بازی با نتیجه 3 بر صفر پیروز شده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابتها جمعه راس ساعت 14:30 به وقت تهران در شهر نیون سوئیس مقر یوفا برگزار خواهد شد و 4 تیم باقی مانده رقیبان خود را خواهند شناخت.

کد خبر 2268223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha