۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸

نبی مطرح کرد؛

تصمیم جباری برای خداحافظی مردود است/ کی‌روش کتبا خواسته‌هایش را اعلام می‌کند

تصمیم جباری برای خداحافظی مردود است/ کی‌روش کتبا خواسته‌هایش را اعلام می‌کند

دبیر فدراسیون فوتبال با اشاره به گفتگوهایش با مجتبی جباری تاکید کرد: برای صحبت‌های جباری احترام قایل هستیم ولی تصمیم او برای خداحافظی از تیم ملی مردود است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی در خصوص خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی فوتبال گفت: من بعد از تعطیلات سال جدید با وی به صورت تلفنی صحبت کردم که عنوان کرد یک موضوع شخصی بوده و قصد دارد جای خود را به بازیکنان جوان‌تر بدهد. من هم تاکید کردم که در این باره باید با بزرگ‌تر خود مشورت کند و برای همین باید به تهران بیاید تا از نزدیک با کفاشیان در این باره حرف بزند.

وی افزود: کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال است و جباری باید در این باره به وی توضیح بدهد. بازیکن یک سرباز است و باید تا آخرین لحظه حضور داشته باشد. اینطور نیست که تصور کند در تیم ملی آسیب می‌بیند. تصمیم او برای خداحافظی از نظر ما مردود است و این آقا باید بداند که پیراهن تیم ملی را از بین 20 میلیون نفر کسب کرده که باید قدر آن را بداند. من برای حرف او احترام قایلم ولی تصمیم‌گیری در این باره به سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال بر می‌گردد.

سرپرست تیم ملی فوتبال در گفتگو با برنامه ورزش و مردم درباره شایعات دعوت از سیدمهدی رحمتی به تیم ملی نیز گفت: هم کفاشیان و هم این نیت را داریم که سرمربی تیم ملی اختیار تام را داشته باشد. من خودم به شخصه علاقمندم که رحمتی به تیم ملی بازگردد و امیدوارم که در لیست نهایی کی‌روش قرار داشته باشد.

نبی همچنین درباره آخرین و ضعیت قراداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش بیان کرد: قرارداد وی تا پایان جام جهانی است که بهمن ماه گذشته در هیات رئیسه تصویب شد قرارداد وی تمدید شود. در مذاکرات شفاهی کفاشیان با کی‌روش به توافق نرسید و با ارسال ایمیلی خواستار این شد تا سرمربی تیم ملی خواسته‌های خودش را کتبا اعلام کند تا مورد ارزیابی نهایی قرار گیرد. در این باره دنبال وزارت ورزش باید کمک کند تا بتوانیم قرارداد کی‌روش را تمدید کنیم.

دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کیومرث هاشمی عنوان کرده بود پول وینگادا را باید فدراسیون پرداخت کند و وی موافق مربی خارجی نبوده است تاکید کرد: انتخاب مربی خارجی قبل از اینکه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک شود مورد تصویب هیات رئیسه قرار گرفته بود و ما مجری مصوبات هستیم. همواره سنت بر این بوده که هزینه‌های مربی تیم امید را کمیته ملی المپیک پرداخت کرده که ما به دنبال تعامل با آنها هستیم.

 

کد خبر 2268318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha