۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۱۵

ایران زیر ذره‌بین آسوشیتدپرس؛

نکونام: باعث غرور ایرانی‌ها می‌شویم/ تیموریان: کل کشور از ما حمایت می‌کند

نکونام: باعث غرور ایرانی‌ها می‌شویم/ تیموریان: کل کشور از ما حمایت می‌کند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم کشورمان به قدر کافی خوب است تاکید کرد: در جام جهانی باعث غرور ایرانی‌ها خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی پرداخت و ستاره‌های این تیم را مورد ارزیابی خود قرار داد. در این گزارش از جواد نکونام، رضا قوچان‌نژاد، اشکان دژاگه، دانیل داوری و مسعود شجاعی به عنوان ستاره‌های ایران در جام جهانی یاد شده است.

در این گزارش به حضور بازیکنان ایران در لیگ‌های اروپایی اشاره شده و عنوان شده که بازیکنی مثل قوچان‌نژاد و دژاگه که در هلند و آلمان رشد کرده‌اند در فوتبال انگلیس حضور دارند، دانیل داوری هم در آلمان به دنیا آمده و در بوندس لیگا بازی می‌کند و نکونام سال‌ها در لالیگا بازی کرده است. تیم ملی ایران با این بازیکنان می‌تواند خود را به دور دوم این رقابتها برساند.

جواد نکونام در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس از دشواریهای صعود به جام جهانی یاد کرد و گفت: ما در گروه دشواری قرار داشتیم ولی به جام جهانی صعود کردیم. حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی باعث شده تا اعتماد به نفس بازیکنان تیم ایران بالا برود. حالا به دنبال این هستیم که برای نخستین بار راهی دور دوم این مسابقات شویم. ما آنقدر خوب هستیم که بتوانیم در برزیل باعث افتخار مردم ایران بشویم.

آندرانیک تیموریان هم در این گزارش به گفتگو با آسوشیتدپرس پرداخت و عنوان کرد: کل کشور از ما حمایت می‌کنند تا بتوانیم بهترین کیفیت را در برزیل ارایه کنیم. مردم ایران به فوتبال علاقه زیادی دارند و با آن زندگی می‌کنند. ما هر کاری می‌کنیم که بهترین نتایج را در جام جهانی کسب کنیم.

کد خبر 2268345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha