۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۱۷

با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه؛

مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش دامغان از دریاف یارانه نقدی انصراف دادند

مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش دامغان از دریاف یارانه نقدی انصراف دادند

دامغان – خبرگزاری مهر: مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش دامغان با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه از دریافت یارانه نقدی مرحله دوم انصراف دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اصلاح طرح هدفمندی یارانه ها و حمایت ملی از سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید و با هدف تعالی و پیشرفت بیشتر نظام تعلیم و تربیت از دریافت نقدی یارانه انصراف دادیم.

محمد علی امانی افزود: باید همکاران و اولیای دانش آموزان را که بضاعت مالی دارند را به همراهی و همکاری مضاعف با دولت دعوت کنیم تا در مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها از دریافت آن خودداری کنند.

وی تصریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر طرح مرحله دوم هدفمندی یارانه ها همگان با عزم و اراده ملی وارد عرصه شوند تا از این طریق بتوانیم دولت را در بحث اقتصادی که یک موضوع مهم و اساسی است یاری کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان اضافه کرد: دولت تلاش دارد که با انصراف افراد برخوردار از دریافت یارانه بتواند خدمات بهتری را به نیازمندان داشته باشد.

وی گفت: امیدواریم که همگان و به ویژه افرادی که نیاز به دریافت یارانه نقدی ندارند با این حرکت خود دست نیازمندان را بگیرند تا دولت با این عزم و اراده ملت گام های موثری را در عرصه های اقتصادی و بهداشت  و درمان کشور بردارد.

ثبت نام مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها از روز گذشته 20 فروردین آغاز و تا پایان روز 31 فروردین ادامه خواهد داشت و افراد متقاضی دریافت یارانه نقدی می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر پستی و کافی نت ها نسبت به ثبت نام خود در این مرحله از طرح اقدام کنند.

کد خبر 2268352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha