۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۲۸

تور والیبال ساحلی آسیا- تایلند؛

نمایندگان ایران عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند

نمایندگان ایران عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند

نمایندگان والیبال ساحلی ایران با کسب عنوان‌های چهارمی و پنجمی به کار خود در تور آسیا - اقیانوسیه در شهر خانوم تایلند پایان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های والیبال ساحلی شهرداری ارومیه(ایران 2) و هیات والیبال هرمزگان (ایران یک) امروز جمعه موفق به کسب عنوان‌های پنجم و چهارم مسابقات تور آسیایی تایلند شدند. تیم والیبال ساحلی ایران(یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی پش از راه‌یابی به جمع هشت تیم برتر این رقابتها، صبح امروز با شکست استرالیا 2 راهی مرحله نیمه نهایی شدند و به مصاف قزاقستان یک رفتند که با پذیرش شکست برابر این تیم راهی دیدار رده‌بندی شدند. در دیدار رده‌بندی نیز این تیم دو بر یک مغلوب قراقستان(2) شد تا در نهایت با کسب عنوان چهارمی به کار خود در مسابقات تور آسیا - اقیانوسیه پایان دهد.

همچنین تیم والیبال ساحلی یک کشورمان در دور مقدماتی با تیم‌های استرالیا یک، تایلند 2 و هنگ کنگ 2 هم‌گروه شده بود که این تیم‌ها را شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی نیز نماینده هند را از پیش روی برداشته بود. این تیم با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قطر (1) متشکل از دو بازیکن برزیلی رفت که با نتیجه 2 بر صفر مغلوب این تیم شد تا برای کسب عنوان پنجمی به مصاف استرالیا دو برود.

ملی‌پوشان والیبال ساحلی کشورمان در آخرین بازی خود در تور آسیا - اقیانوسیه تایلند دو بر صفر استرالیا (2) را شکست دادند و به عنوان پنجمی این رقابتها دست یافتند. تیم والیبال ساحلی ایران (دو) در دور مقدماتی و یک هشتم نهایی موفق به شکست تیم‌ های استرالیا 2، سنگاپور و استرالیا یک شده بود.

ساحلی بازان ایران که با هدایت رضا نائینی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در این مسابقات شرکت کرده‌اند که رده‌بندی آنها در این مسابقات امتیاز ویژه‌ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا (خرداد ماه 93 در چین) و بازی‌های آسیایی کره جنوبی دارد.

نمایندگان ساحلی کشورمان از روز یکشنبه در شهر سانخولای تابلند در دومین تور آسیا – اقیانوسیه با رقبای خود به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 2268478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha